Naujas etalonas

Apie naująjį Volkswagen Golf išsamiai rašėme šių metų „Auto Bild Lietuva“ nr. 19 ir 20. Neseniai įvyko pirmieji modelio bandymai.

Bandytos mašinos buvo su 1.4 TSI/140 AG benzininiais ir 2.0 TDI/150 AG turbodyzeliniais varikliais. Benzininiai motorai turi automatinę dviejų cilindrų atjungimo ACT funkciją. Abu variantai gali būti komplektuojami su 6 pavarų mechanine arba dviejų sankabų 6 arba 7 pavarų DSG greičių dėže. Taip pat siūlomi benzininiai 1.2 TSI/85 AG, 1.4 TSI/122 AG ir dyzeliniai 1.6 TDI/90 arba 105 AG motorai. Kitais metais pasirodys galingi 2.0 GTI ir 2.0 GTD modeliai.

Jau bazinėje komplektacijoje sumontuotas liečiamasis ekranas, kondicionierius, „Start-Stop“ sistema ir elektroninis stovėjimo stabdys. Greičio palaikymo ACC kontrolė su automatiniu stabdymu kainuoja 1733 litus, automatinis automobilio statymo pagalbininkas „Park Assist“ – 2282 Lt. Į 1270 l bagažinę tilps 1,56 m ilgio krovinys, nulenkus priekinio keleivio sėdynę (ši funkcija papildomai kainuoja 632 Lt) – net 2,41 m.

Važiavimo profilio pasirinkimas kainuoja 376 Lt. Jis turi keturis skirtingus režimus, kurie pakeičia valdymo parametrus. Tikrai verta papildomai užsisakyti ir adaptyvią važiuoklės reguliavimo DCC sistemą (3163 Lt), kuri keičia pakabos standumą. Pasirinkus „Comfort“ režimą ji užtikrins švelnų važiavimą nelygiu keliu, o nuspaudus „Sport“ bus galima įvertinti puikiai suderintos važiuoklės galimybes. Be to, geresnį varančiųjų ratų sukibimą su keliu užtikrina visuose modeliuose montuojamas elektronikos valdomas XDS riboto praslydimo diferencialas.

100 kg už pirmtaką lengvesnis Golf VII, pasak gamintojo, sudegina 23 proc. mažiau degalų. Nors bandant 140 AG benzininį modelį jos neatitiko deklaruojamų 4,7 l/100 km, vis dėlto ir 6,9 l/100 km yra tikrai neblogas rezultatas. Turbodyzelinis 150 AG motoras vidutiniškai sunaudojo 6 l/100 km (gamintojas deklaruoja 4,1 l). Greitai pasirodys 1.6 TDI/110 AG „Bluemotion“ modelis, kurio degalų sąnaudos, kaip tikina gamintojas, sieks vos 3,2 l dyzelino 100 km kelio.