„Opel“ sėkmės receptas?

Su šiuo naujuoju Opel Mokka SUV automobiliu gamintojas iš Riuselsheimo sieja itin dideles viltis. Ar jos pagrįstos?

Pernai Europoje buvo parduota net 2,6 mln. SUV automobilių. Tad ir „Opel“ suskubo pristatyti savo pirmą mažąjį SUV. Šauniai atrodantis naujasis Opel Mokka tikrai nepasimes miesto gatvėse. Be to, jau bazinėse „Enjoy“ ir „Cosmo“ versijose jis komplektuojamas net su 18 colių dydžio ratlankiais. Šis mažylis – tikras mačo!

Automobilio salonas gana erdvus. Visose versijose sumontuotos aštuonios saugos oro pagalvės, net pigiausi modeliai turi ESP sistemą su pajudėjimo į įkalnę ir važiavimo nuokalne pagalbininku. Visi modeliai su mechaninėmis penkių arba šešių pavarų dėžėmis turi „Start-Stop“ sistemą. Papildomai galima užsisakyti kelio ženklų atpažinimo, važiavimo juostos palaikymo, perspėjimo apie galimą susidūrimą, statymo pagalbininką ir kitas sistemas. Prie eismo sąlygų prisitaikantys AFL+ žibintai turi net vienuolika skirtingų švietimo režimų.

Tradicinis Opel salonas

Tradiciškai Opel centrinėje konsolėje sumontuota daug jungiklių, o tai atrodo gana senamadiškai. Tačiau reikiamą jungiklį rasti nesunku ir jais naudotis patogu. Šiek tiek nustebino ne itin patogi sėdėjimo padėtis – Astra ir Insignia modeliuose nesunku patogiai susireguliuoti sėdynę. Tuo labiau, kad bandytuose modeliuose buvo sumontuotos ergonominės sėdynės.

Ant galinės sėdynės patogiai įsitaisys du suaugę keleiviai. Bagažinės talpa nuo 362 iki 1370 l, taip pat čia yra 230 V rozetė. Automobiliu galima vilkti iki 1200 kg sveriančią priekabą. Su „Flexfix“ dviračių laikikliu galima pervežti net tris dviračius, be to, jų nereikės nuimti, kai atidarinėsite bagažinės dureles.