„Opel” grįžta į automobilių sportą ir su naujuoju „Opel ADAM” pristato tarptautinę ralio bei su nauja „Astra OPC” – žiedinių lenktynių programas. Pastaroji organizuojama Vokietijoje.
„Šios naujos automobilių sporto veiklos yra itin svarbios pertvarkant mūsų kompanijos veiklos strategiją; tai yra pagrindiniai mūsų prekės ženklo elementai,” – sako dr. Tomas Sedranas, „Opel“ generalinio direktoriaus pavaduotojas. Automobilių gamintojas iš Riuselsheimo turi senas, populiaraus tarp žmonių, automobilių sporto tradicijas. „Opel“ tikslas yra – suteikti galimybę klientams, vertinantiems techniškai sudėtingus automobilius, bet už prieinamą kainą, varžytis lenktynėse, o jauniems ir ambicingiems vairuotojams tobulinti savo talentą ralio trasoje.
Ralis: bendradarbiaujant su ADAC talentų parengimas tampa profesionalus
Automobilių sportui atsidavusi kompanija „Opel“ ketina siekti rezultatų Europos lenktynių trasose. Neskaitant Vokietijos, visose kitose pagrindinėse „Opel” veiklos rinkose Europoje, automobilių sportas yra populiarus. Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) Pasaulio automobilių sporto taryba reglamentavo naujas taisykles leidžiančias jauniems vairuotojams tobulėti. Naująją „Opel ADAM“ taurę, kuri atitinka FIA R2 ralio standartus, bus galima laimėtu 2013 m. sesijoje. „ADAC Rally Masters” lenktynių etape, šio automobilio klientai varžysis dėl „ADAC Opel Rally“ taurės.
Šios varžybos dalyvius vilioja ir dėl galimybės laimėti piniginius prizus. Jaunesniems nei 27 metų vairuotojams yra taikoma speciali „junior rally” taškų sistema – daugiausiai taškų surinkęs dalyvis turi galimybę pasinaudoti instruktorių pamokomis kitos sesijos metu.
„Opel“ įgijo partnerį – ADAC, turintį tokią pat naujų talentų parengimo viziją. ADAC savo organizacinę ir Autosporto infrastuktūrą naudoja vystant tuos pačius projektus. „Opel“ automobilių sporto strategija buvo suplanuota iki 2016 m. Vėliau numatyta modulinės plėtros programa, kurios dėka talentingi vairuotojai iš „ADAC Opel Rally Cup“ lygio, gali pereiti į tarptautinį. Dvejose pirmose lenktynių stadijose iš keturių, į trasą bus išleistas ADAM modelis, o trečioje ir ketvirtoje – numatoma naudoti sekančios kartos „Opel Corsa“.
Žiedinės lenktynės: „Astra OPC“ taurė tapo ilgų nuotolių lenktynių dalimi
Riuselsheimas. „Opel” grįžta į automobilių sportą ir su naujuoju „Opel ADAM” pristato tarptautinę ralio bei su nauja „Astra OPC” – žiedinių lenktynių programas. Pastaroji organizuojama Vokietijoje.
„Šios naujos automobilių sporto veiklos yra itin svarbios pertvarkant mūsų kompanijos veiklos strategiją; tai yra pagrindiniai mūsų prekės ženklo elementai,” – sako dr. Tomas Sedranas, „Opel“ generalinio direktoriaus pavaduotojas. Automobilių gamintojas iš Riuselsheimo turi senas, populiaraus tarp žmonių, automobilių sporto tradicijas. „Opel“ tikslas yra – suteikti galimybę klientams, vertinantiems techniškai sudėtingus automobilius, bet už prieinamą kainą, varžytis lenktynėse, o jauniems ir ambicingiems vairuotojams tobulinti savo talentą ralio trasoje.
Ralis: bendradarbiaujant su ADAC talentų parengimas tampa profesionalus
Automobilių sportui atsidavusi kompanija „Opel“ ketina siekti rezultatų Europos lenktynių trasose. Neskaitant Vokietijos, visose kitose pagrindinėse „Opel” veiklos rinkose Europoje, automobilių sportas yra populiarus. Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) Pasaulio automobilių sporto taryba reglamentavo naujas taisykles leidžiančias jauniems vairuotojams tobulėti. Naująją „Opel ADAM“ taurę, kuri atitinka FIA R2 ralio standartus, bus galima laimėtu 2013 m. sesijoje. „ADAC Rally Masters” lenktynių etape, šio automobilio klientai varžysis dėl „ADAC Opel Rally“ taurės.
Šios varžybos dalyvius vilioja ir dėl galimybės laimėti piniginius prizus. Jaunesniems nei 27 metų vairuotojams yra taikoma speciali „junior rally” taškų sistema – daugiausiai taškų surinkęs dalyvis turi galimybę pasinaudoti instruktorių pamokomis kitos sesijos metu.
„Opel“ įgijo partnerį – ADAC, turintį tokią pat naujų talentų parengimo viziją. ADAC savo organizacinę ir Autosporto infrastuktūrą naudoja vystant tuos pačius projektus. „Opel“ automobilių sporto strategija buvo suplanuota iki 2016 m. Vėliau numatyta modulinės plėtros programa, kurios dėka talentingi vairuotojai iš „ADAC Opel Rally Cup“ lygio, gali pereiti į tarptautinį. Dvejose pirmose lenktynių stadijose iš keturių, į trasą bus išleistas ADAM modelis, o trečioje ir ketvirtoje – numatoma naudoti sekančios kartos „Opel Corsa“.
Žiedinės lenktynės: „Astra OPC“ taurė tapo ilgų nuotolių lenktynių dalimi
Žiedinėse lenktynėse „Opel“ pristato naują „Astra OPC“, kurios sportinė versija klientų varžybose bus galima 2013 m. sesijoje. Lenktynių automobilis suprojektuotas taip, kad atitiktų ilgų nuotolių lenktynių čempionato reikalavimus („VLN Endurance Championship“) Tokios lenktynės yra itin populiarios tarp žiūrovų Europoje. Šį modelį vairuojantys lenktynininkai savo klasėje varžysis ir dėl „Astra“ ženklu pažymėtos taurės – „Astra OPC Cup“. Numatoma, kad sezono akcentu turėtų tapti 24 valandų žiedinės lenktynės „Nuerburgring“ trasoje.
Privatiems lenktynių dalyviams bus pasiūlyti naudingi ir patrauklūs rinkiniai – automobilių sporte naudojamos pažangios technologijos leidžiančios siekti geresnių rezultatų. Be to bus galima laimėti piniginių prizų. Dalyviai galės įsigyti atsarginių dalių už konkurencingas kainas bei pasinaudoti profesionalia technikų pagalba prieš ir po lenktynių.
„Opel“ pasiekimai automobilių sporto istorijoje
„Opel“ kompanijai sėkmingiausias etapas ralio istorijoje prasidėjo aštuntojo dešimtmečio viduryje. Kitaip tariant, visų laikų geriausias Vokietijos lenktynininkas Walteris Roehrlis, ralio trasose „Opel“ „atvairavo“ į sėkmę. Jis drauge su „Opel“ ir „Ascona A“, 1974 metais laimėjo Europos čempiono titulą. Tokį pat titulą lenktynininkas laimėjo ir 1979 m. su
„Ascona B“. Prasidėjus Regensburg ralio erai, 1982 m jam pavyko laimėti pasaulio čempiono titulą. Tuomet W.Roehrlis lenktyniavo su „Ascona 400“.
„Opel“ žiedinių lenktynių trasose jaučiasi lyg namie. Ralio varžybose, žaibo formos prekės ženklas pasiekė daugybę puikių rezultatų savo šalyje bei „Nuerburgring“ lenktynių trasoje. Nuo 1993 m. fanų numylėtiniu tapo sparčiai tobulėjantis Manuelis Reuteris, profesionaliose lenktynėse dalyvaudamas su „Calibra V6“. Jo pirmasis pasirodymas buvo DTM varžybose, o vėlesnėse ITC serijose pelnė pirmuosius apdovanojimus. DTM/ITC čempionate 1998 m. „Opel“ taip pat pasižymėjo STW serijoje su „Vectra“ modeliu. 2003 m. 24 val. trukusiose lenktynėse „Nuerburgring“ trasoje pergalė iškovota su „Astra V8“. Žiedinėse lenktynėse „Opel“ pristato naują „Astra OPC“, kurios sportinė versija klientų varžybose bus galima 2013 m. sesijoje. Lenktynių automobilis suprojektuotas taip, kad atitiktų ilgų nuotolių lenktynių čempionato reikalavimus („VLN Endurance Championship“) Tokios lenktynės yra itin populiarios tarp žiūrovų Europoje. Šį modelį vairuojantys lenktynininkai savo klasėje varžysis ir dėl „Astra“ ženklu pažymėtos taurės – „Astra OPC Cup“. Numatoma, kad sezono akcentu turėtų tapti 24 valandų žiedinės lenktynės „Nuerburgring“ trasoje.
Privatiems lenktynių dalyviams bus pasiūlyti naudingi ir patrauklūs rinkiniai – automobilių sporte naudojamos pažangios technologijos leidžiančios siekti geresnių rezultatų. Be to bus galima laimėti piniginių prizų. Dalyviai galės įsigyti atsarginių dalių už konkurencingas kainas bei pasinaudoti profesionalia technikų pagalba prieš ir po lenktynių.
„Opel“ pasiekimai automobilių sporto istorijoje
„Opel“ kompanijai sėkmingiausias etapas ralio istorijoje prasidėjo aštuntojo dešimtmečio viduryje. Kitaip tariant, visų laikų geriausias Vokietijos lenktynininkas Walteris Roehrlis, ralio trasose „Opel“ „atvairavo“ į sėkmę. Jis drauge su „Opel“ ir „Ascona A“, 1974 metais laimėjo Europos čempiono titulą. Tokį pat titulą lenktynininkas laimėjo ir 1979 m. su
„Ascona B“. Prasidėjus Regensburg ralio erai, 1982 m jam pavyko laimėti pasaulio čempiono titulą. Tuomet W.Roehrlis lenktyniavo su „Ascona 400“.
„Opel“ žiedinių lenktynių trasose jaučiasi lyg namie. Ralio varžybose, žaibo formos prekės ženklas pasiekė daugybę puikių rezultatų savo šalyje bei „Nuerburgring“ lenktynių trasoje. Nuo 1993 m. fanų numylėtiniu tapo sparčiai tobulėjantis Manuelis Reuteris, profesionaliose lenktynėse dalyvaudamas su „Calibra V6“. Jo pirmasis pasirodymas buvo DTM varžybose, o vėlesnėse ITC serijose pelnė pirmuosius apdovanojimus. DTM/ITC čempionate 1998 m. „Opel“ taip pat pasižymėjo STW serijoje su „Vectra“ modeliu. 2003 m. 24 val. trukusiose lenktynėse „Nuerburgring“ trasoje pergalė iškovota su „Astra V8“.