Su naujuoju ADAM, „Opel” įžengia į sparčiai augantį miesto gyvenimo būdą atitinkančių, mažų, automobilių segmentą. Neilgas tačiau tvirtas automobilis yra tik 3,70 m ilgio ir 1,72 m pločio (be veidrodėlių). Išvaizdus trijų durų hečbekas, puikiai dera miesto aplinkoje, tačiau užmiestyje taip pat pasižymi puikia važiavimo dinamika dėl subalansuotų važiuoklės ir vairo sistemų. ADAM salone patogiai telpa 4 suaugę žmonės, kurie galės gerėtis atmosfera lyg aukštos klasės automobilyje, o priekyje sėdintys – dideliu erdvės pojūčiu, kuris neįprastas tokiame mažame automobilyje. ADAM kabina gali būti įrengta pagal individualius savininko poreikius bei skonį derinant skirtingas spalvas, dekoro elementus ir efektingą apšvietimą.
Be to, „Opel ADAM” siūlo daug aukšto lygio technologijų, būdingų tik aukštesnės klasės automobiliams. Nauja informacinė – pramoginė sistema „IntelliLink“ leidžia integruoti išmanųjį telefoną (naudojant „Android” ar „Apple iOS” operacines sistemas) mažajame miesto automobilyje. Kitos funkcijos taip pat paverčia ADAM puikiu miesto pagalbininku – tai yra naujos kartos „Park Assist” sistema, kuri automatiškai pastato automobilį aikštelėje, „Side Blind Spot” įranga įspėjanti apie nematomą kliūtį šone bei naujos kartos vairo stiprintuvas su „City” funkcija.
ADAM siūlo ne tik individualumą; aukštos kokybės įranga galima bazinėse versijose ir už prieinamą kainą. Bazinės, 1,2 l, 51 kW/70 AG benzininės versijos kaina prasideda nuo 11 tūkst. 500 eurų (kaina su mokesčiais Vokietijoje). Be to, papildomai galima rinktis aukščiausios kokybės technologijas bei individualiai pasirinktą apdailą. Informacinę – pramoginę sistemą „IntelliLink“ galima užsisakyti už 300 eurų, o 64 LED lempučių salono lubų apšvietimą, sukuriantį užburiantį žvaigždėto dangaus efektą – už 380 eurų.
„Naujasis „Opel ADAM” įkūnija jaunatvišką ir modernią miesto dvasią bei suteikia laisvės jausmą. Smagu yra tai, kad kiekvienas ADAM gali būti sukurtas individualiai, todėl judrus automobilis atitinka vairuotojo požiūrį,“ – sako dr. Tomas Sedranas, „Opel“ valdybos pirmininko pavaduotojas. „ADAM jungia emocinį žavesį su Vokietijos inžinerija, todėl jis sustiprins „Opel“ pozicijas Europoje.“
Smagus automobilis: ADAM mažų miesto automobilių segmente – naujokas
„Opel” produktų pasiūloje, ADAM dabar užima pagrindines pozicijas. Nuo 2008 metų, „Opel“ visiškai pertvarkė savo modelių gamą, pradedant nuo flagmano „Insignia“, turinčio daug skirtingų versijų, ir baigiant visai naujais modeliais, su kuriais „Opel“ įžengė į naujus automobilių segmentus: elektromobilis „Ampera“, kompaktiškas visureigis „Mokka“, mažas miesto automobilis ADAM ir vidutinio dydžio, kiek vėliau pasirodysiantis kabrioletas „Cascada“. Visi išvardinti automobiliai praplėtė „Opel“ siūlomų modelių gamą.
Šiuo metu „Opel“ stiprina savo pozicijas mažų ir vidutinio dydžio automobilių segmentuose, kuriuose siūlomi ADAM (3,7 m ilgio), „Agila“ (3,74 m ilgio), „Corsa“ (4,00 m ilgio), „Mokka“ (4,28 m ilgio) ir „Meriva“ (4,29 m ilgio) modeliai. Mažų automobilių segmente „Opel“ vartotojams siūlo madingą ADAM ir penkerių durų „Agila“ modelius. „Agila“ pasižymi praktiškumu ir funkcionalumu, o naujasis ADAM išsiskiria galimybėmis individualizuoti kiekvieną automobilį pagal poreikį, tvirtu dizainu ir aukštos kokybės technologijomis.
ADAM tikrai nėra įprastas. Dauguma šio segmento automobilių atitinka retro stilių, tačiau ADAM naujoviškas ir ryškus. „Jis įrodo, kad retro stilius nėra šio segmento modelių dizaino pagrindinė taisyklė. ADAM vertybės yra inovacijos, individualumas ir kokybė,“ – sako dr. Tomas Sedranas.
Moderni išvaizda dera su neribotomis individualių pasirinkimų galimybėmis, dėl ko šis modelis išsiskiria iš konkurentų. Be to, ADAM pristato aukšto lygio technologijas būdingas tik aukštesnės klasės automobiliams – kokybiškame salone apstu funkcijų didinančių saugą, komfortą ir važiavimo malonumą. ADAM kaina taip pat prieinama, o dauguma aukšto lygio įrangos yra montuojama į bazines versijas.
„Opel” prognozuoja, kad beveik 80 proc. ADAM klientų bus privatūs asmenys ir bent pusę iš jų – nauji klientai. Tačiau tikimasi, kad ADAM bus populiarus ir kaip įmonės automobilis: apie 20 proc. pardavimų numatoma verslo sektoriuje. Apskritai, manoma, kad ADAM pritrauks jaunimą bei širdimi jaunus klientus, tiek vyrus, tiek ir moteris, kurie trokšta išskirtinio bei individualaus automobilio. Tokie klientai turi stiliaus pojūtį ir jie ne tik domisi mados tendencijomis, bet patys dalyvauja jų kūrime išsakydami savo nuomonę.
„Pristatydami ADAM modelį, „Opel” tikisi sulaukti ne tik lojalių klientų dėmesio, norinčių įsigyti unikalų mažą automobilį, bet ir tų, kurie dar nėra atradę savo automobilio prekės ženklo. Į jį negali neatkreipti dėmesio, nes ADAM autentiškas ir, tiesiog, kitoks nei konkurentų siūlomi modeliai. Klientui nereikia pratintis prie savo automobilio, nes ADAM atitinka jo gyvenimo būdą ir charakterį,“ – sako dr. Tomas Sedranas.
Ekspertai mano, kad gyvenimo būdą atspindintis, mažų automobilių segmento naujokas ADAM, taps stipriu varžovu, o jo pardavimai augs per artimiausius metus. Nuo 2000 metų, mažo dydžio automobilių segmente (ilgis apie 3,70 m) pardavimai išaugo apie 30 proc., o pardavimai vidutinio dydžio, prabangesnių automobilių segmente (ilgis apie 4,00 m) išaugo net 110 proc. 2011 metais Europoje buvo registruota apie 630 tūkst. stilingų mažų automobilių, tuo tarpu 2008 metais – 450 tūkst. „Opel“ tikisi užkariauti šią augančią rinką su naujuoju ADAM. Maži automobiliai ypač paklausūs Italijoje, kuri, tikimąsi, taps didžiausia ADAM pardavimų rinka. Kitos šalys, kuriose populiarūs maži madingi automobiliai yra Vokietija, Jungtinė Karalystė, Prancūzija ir Olandija.
Pagaminta Vokietijoje: iš Eisenacho į Europos kelius
„Opel ADAM” jau galima užsisakyti nuo rugsėjo, o prekybos salonuose jis pasirodys 2013 m. pradžioje.
Svarbus faktas yra tai, kad ADAM buvo ne tik projektuotas tarptautiniame technikos ir plėtros centre, Riuselsheime, Vokietijoje, tačiau šioje šalyje jis bus ir gaminamas. „Opel“ yra vienintelis automobilių gamintojas nusprendęs mažo segmento automobilį konstruoti Vokietijoje, be to, tam įtakos turėjo Eisenacho gamyklos efektyvumas ir našumas. „Opel“ nuolat atnaujina Eisenacho gamybos įrangą, kad atitiktų naujausius standartus. Beveik 190 mln. eurų buvo investuota tam, kad būtų pasirengta ADAM gamybos startui, iš jų 120 mln. eurų į pačią gamyklą – naujus pastatus bei moderniausius gamybos įrenginius. Todėl visai netrukus ne tik „Corsa“, bet ir naujasis ADAM išriedės iš Vokietijoje esančios Eisenacho gamyklos.