Bekelei pritaikytas Up!

Paprastos konstrukcijos, lengvas ir nebrangus – tokį mažiausią savo automobilių gamos SUV pristatė „Volkswagen“ koncernas.

Šis automobilis pagamintas ant naujos mažiems automobiliams skirtos platformos. Aišku, kaip ir kiti Volkswagen modeliai, jis turi lengvai atpažįstamus mašinų iš Volfsburgo genus. Jo vardas Taigun. Šį automobilį pirmieji išvydo Brazilijoje vykusios San Paulo automobilių parodos lankytojai. Aišku, tai tik koncepcinis modelis – gamybai paruoštą mažąjį Tiguan ir Touareg brolį išvysime 2014 metų pabaigoje.

Taip pat kaip ir naujasis Golf, taip ir mažiausieji Volkswagen modeliai ateityje bus gaminami naudojant vieną modulinę platformą, tinkančią keliems automobiliams. Iš pradžių ją planuota kurti drauge su „Suzuki“, tačiau įmonių bendradarbiavimas žlugo. Todėl „Volkswagen“ inžinieriai panaudojo mažylio Up platformą.

Jo ilgis vos 3,9 m, aukštis 1,57 m, plotis 1,73 m. Nors tai labai nedidelis kompaktinis keturvietis automobilis, jis gana praktiškas. Jame sėdima aukštai, o bagažinės talpa nuo 280 iki 987 l. Šiame SUV sumontuotas trijų cilindrų 110 AG ir 175 Nm turbobenzininis motoras – tokį greitai turės „karšta“ Volkswagen Up GTI versija.

Iki 100 km/h Taigon įsibėgėja per 9,2 s ir pasiekia maksimalų 186 km/h greitį. Vidutiniškai mažylis turi sudeginti 4,7 l/100 km. Nors iš tikrųjų degalų bus suvartojama apie 6 l/100 km, tai vis tiek yra nedaug. Be to, taupyti degalus padės ir nedidelis Taigun svoris – mažylis sveria mažiau nei vieną toną.

Mažasis SUV bus varomas tik priekiniais ratais, o bekelėje pravers didesnė prošvaisa. Be to, jo priekinė ir galinė dalys apsaugotos masyviais metalo lakštais. Aišku, šie brangiai kainuojantys elementai greičiausiai bus tik ant koncepcinio modelio. Lygiai taip pat, kaip ir stogo bagažinės laikikliuose sumontuotos LED šviesos. Dviejų dalių bagažinės dangtis taip pat nemažai kainuoja, tad vargu ar ir jį mes išvysime serijiniame modelyje.