Erdvus, bet nepatikimas

2002 m. prancūzų PSA koncernas pristatė itin erdvų Peugeot 307 SW universalą. Tačiau greitai paaiškėjo, kad šis talpus automobilis turi daug silpnų vietų.

Prancūzų modelį žyminčios SW raidės anglų kalba reiškia „Station Wagon“. Išvertus į lietuvių kalbą – universalas. Tačiau tai nėra įprastas universalas – toks gamoje buvo Peugeot 307 Break. O naujasis Peugeot 307 SW siūlė kur kas daugiau. Visos trys antros eilės sėdynės galėjo būti pastumiamos ir išimamos. Taip pat jau bazinėje komplektacijoje modelis puikavosi įspūdingo dydžio panoraminiu stoglangiu. Tad labai nesuklysime pasakę, kad ši mašina buvo tarpinis variantas tarp klasikinio universalo ir vienatūrio. Be to, už papildomą kainą buvo galima užsisakyti dvi papildomas trečios eilės sėdynes. Tiesa, jas sumontavus likdavo itin maža, vos 137 l talpos bagažinė. Visi dyzeliniai modeliai buvo siūlomi su kietųjų dalelių filtru, o nuo 2003 m. siūlytas dyzelinis 136 AG variklis buvo pirmasis serijinis motoras, kuris atitiko „Euro-4“ taršos normas. Deja, po ilgalaikio 100 000 kilometrų testo šis prancūzas atsidūrė automobilių patikimumo įvertinimo lentelės apačioje. Per ištvermės maratoną iš rikiuotės išėjo dviejų masių smagratis, prieš pat testo pabaigą sugedo ir turbina. Beje, šie gedimai itin dažni ir kituose Peugeot 307 automobiliuose. Bet ir tai dar ne blogiausia. Nuo 2003 iki 2007 metų gaminti modeliai dėl trumpojo jungimo dažnai savaime užsiliepsnodavo. Kol ši bėda buvo pašalinta, įvyko ne vienas nelaimingas atsitikimas.

Pirmųjų gamybos metų modelius ir nuvažiavusius daug kilometrų, galima įsigyti vos nuo 7000 litų. O kelerių metų amžiaus dyzeliniai modeliai kainuoja per 30 tūkst. litų.