Naujasis Audi SUV

Lengvas, hibridinis ir turintis targa kėbulą su atidengiamu stogu: koncepcinis Audi Crosslane Coupé atskleidžia, kaip atrodys mažiausias Audi SUV Q2.

Vis labiau populiarėjantys SUV automobiliai turi vieną, bet rimtą trūkumą. Nors jie gana praktiški, tačiau dėl gana aukšto kėbulo turi didelį oro pasipriešinimą, nemažai sveria, tad net ir dyzeliniai modeliai pasižymi nemenku apetitu. Su tuo nenori sutikti Audi automobilių gamintojas ir pristato hibridinį iš tinklo įkraunamą SUV Audi Crosslane Coupé. Panašiai atrodys Audi Q2, kurio gamybą žadama pradėti jau 2014 metais.

Automobilis pagamintas gausiai naudojant aliuminį, anglies ir stiklo pluoštą. Tad šis SUV kartu su ličio jonų akumuliatoriais sveria vos 1390 kg. Automobilio karkasas pagamintas iš aliuminio profilių, o saugos zonos sutvirtintos anglies pluošto dalimis. Kėbulo dalys pagamintos iš stiklo pluošto ir taip pat sutvirtintos anglies pluoštu bei aliuminiu.

Kadangi tai iš tinklo įkraunamas hibridas, gamintojas žada, kad 100 kilometrų jam pakaks vos 1,1 l benzino. Aišku, tokį rezultatą pavyks pasiekti važiuojant tik pirmąjį 100 kilometrų, nes didžioji šio atstumo dalis bus įveikta veikiant elektros varikliams.

Pirmasis Audi trijų cilindrų TSI variklis

Pirmą kartą gamintojas hibridinėje pavaroje sumontavo naująjį Audi TSI trijų cilindrų turbobenzininį 1.5 TSI/130 AG ir 200 Nm variklį. Čia taip pat yra ir du elektros varikliai. Silpnesnis pasiekia 68 AG ir 210 Nm, galingesnis – 116 AG ir 250 Nm. Bendra hibridinio automobilio galia siekia 177 AG. Į ratus ji perduodama per vienos pavaros transmisiją. SUV pasiekia maksimalų 182 km/h greitį ir iki pirmo 100 km/h įsibėgėja per 8,6 sekundės.

Benzininis variklis sujungtas su silpnesniu elektros motoru, kuris taip pat atlieka starterio ir generatoriaus funkcijas. Iki 55 km/h greitėjama veikiant vien tik galingesniam elektros varikliui. Važiuojant didesniu greičiu ima dirbti benzininis variklis drauge su mažesniuoju elektros motoru. Pasiekus 130 km/h greitį pagrindine varančiąja jėga tampa trijų cilindrų turbobenzininis variklis. Vien tik elektros režimu galima važiuoti maksimaliu 130 km/h greičiu, o didžiausias elektra įveikiamas atstumas siekia 86 km.

Mažasis Audi Crosslane Coupé turi ne tik daug naujų technologijų, bet ir ilgai lauktą atnaujintą Audi išvaizdą. Šis SUV yra pirmasis modelis, kurio išorę kūrė naujasis Audi vyriausiasis dizaineris Volfgangas Eggeris. Ateityje taip atrodys ir kiti Audi automobiliai.