Siekis sumažinti taršos CO2 emisiją ir degalų sąnaudas yra rimtas iššūkis. Peugeot yra visiškai įsipareigojusi siekti šio tikslo.
Vidutinis CO2 kiekis Markės automobilių išmetamosiose dujose sumažėjo nuo 128,6 g/km 2011 metais iki 125,2 g/km 2012 metų gegužę. Taigi 79 % Peugeot automobilių išmeta mažiau nei 140 g/km CO2.
Peugeot yra išsikėlusi ambicingą tikslą: kad jos automobilių vidutinė taršos emisija 2015 metais būtų ne didesnė negu 116 g/km. Siekiant šio tikslo veikiama keliomis kryptimis: sukurta vertinga dyzelinio ir elektrinio variklių sąsaja pasitelkiant technologiją Hybrid4, mažinama automobilių masė, sukurti naujos kartos 3 cilindrų benzininiai varikliai, antrosios kartos Stop&Start sistema e-HDi varikliuose ir kt.
Vidaus degimo varikliai yra tobulinami nuolat, – tai rodo dyzelinių variklių 1,6 HDi ir 1,6 e-HDi, gaminamų Tremery miestelyje Prancūzijoje, pavyzdys.
Siekiant pasiūlyti klientams mažesnės CO2 taršos ir mažesnių degalų sąnaudų automobilius, dyzeliniuose varikliuose 1,6 HDi ir 1,6 e-HDi buvo įdiegtos naujos technologijos:
– naujas reguliuojamo srauto alyvos siurblys, leidžiantis sumažinti iš variklio atimamą galingumą iki būtinos ribos;
– nauja mažo klampumo variklio ir pavarų dėžės alyva, leidžianti sumažinti energijos nuostolius dėl mechaninės trinties;
– alkūninio veleno naujos kartos sandarinimo tarpikliai yra mažiau spaudžiantys, taigi ir mažesnės trinties;
– naujos formos generatoriaus dirželio skriemulys, leidžiantis sumažinti dirželio įtempimą;
– mažos trinties vakuuminis siurblys, padedantis sumažinti energijos nuostolius.
Priklausomai nuo modifikacijos, šiuos variklio patobulinimus papildo aerodinaminių priemonių komplektas (aptakas, skydas po kėbulu), taip pat padangos TBRR arba UBRR1. Nauji CO2 taršos emisijos duomenys yra tokie:
– 208 1,6 e-HDi 92 ag, rankinė 5 pav. dėžė: 90 g/km, taigi 3,5 l/100 km
– 308 1,6 e-HDi 112 ag, rankinė 6 pav. dėžė: 100 g/km, taigi 3,8 l/100 km
– 508 1,6 e-HDi 115 ag, rankinė automatizuota 6 pav. dėžė: 104 g/km, taigi 4 l/100 km (508 SW: 105 g/km, 4 l/100 km)
– 508 1,6 HDi 115 ag, rankinė 5 pav. dėžė: 114 g/km, taigi 4,4 l/100 km (508 SW: 115 g/km, 4,5 l/100 km)
– 3008 1,6 HDi 115 ag, rankinė 6 pav. dėžė: 125 g/km, taigi 4,8 l/100 km su 16 arba 17’’ padangomis; 127 g/km ir 4,9 l/100 km su 18’’ padangomis.
– 5008 1,6 HDi 115 ag, rankinė 6 pav. dėžė, 5 vietų mod.: 124 g/km su 16’’ pad., taigi 4,7 l/100 km; 128 g/km su 17’’ pad., taigi 4,9 l/100 km
– 5008 1,6 HDi 115 ag, rankinė 6 pav. dėžė, 7 vietų mod.: 128 g/km su 16’’ pad., taigi 4,9 l/100 km; 132 g/km su 17’’ pad., taigi 5 l/100 km
– 5008 1,6 HDi 115 ag, rankinė 6 pav. dėžė, 5 ir 7 vietų mod.: 135 g/km su 18’’ pad., taigi 5,2 l/100 km;
– 5008 1,6 e-HDi 115 ag, rankinė automatizuota 6 pav. dėžė, 5 vietų mod.: 119 g/km su 17 ir 18’’ pad.
– 5008 1,6 e-HDi 115 ag, rankinė automatizuota 6 pav. dėžė, 7 vietų mod.: 117 g/km su 16’’ pad.; 126 g/km su 17 ir 18’’ pad.
1 TBRR – labai žemo pasipriešinimo riedėjimui; UBRR – ypatingai žemo pasipriešinimo riedėjimui.
Peugeot 208 su 1,6 e-HDi 92 AG varikliu , rankine 5 pav. dėže nauji CO2 emisijos ir kuro sąnaudų duomenys: 90 g/km, 3,5 l/100 km
Siekis sumažinti taršos CO2 emisiją ir degalų sąnaudas yra rimtas iššūkis. Peugeot yra visiškai įsipareigojusi siekti šio tikslo. Vidutinis CO2 kiekis Markės automobilių išmetamosiose dujose sumažėjo nuo 128,6 g/km 2011 metais iki 125,2 g/km 2012 metų gegužę. Taigi 79 % Peugeot automobilių išmeta mažiau nei 140 g/km CO2.
Peugeot yra išsikėlusi ambicingą tikslą: kad jos automobilių vidutinė taršos emisija 2015 metais būtų ne didesnė negu 116 g/km. Siekiant šio tikslo veikiama keliomis kryptimis: sukurta vertinga dyzelinio ir elektrinio variklių sąsaja pasitelkiant technologiją Hybrid4, mažinama automobilių masė, sukurti naujos kartos 3 cilindrų benzininiai varikliai, antrosios kartos Stop&Start sistema e-HDi varikliuose ir kt.
Vidaus degimo varikliai yra tobulinami nuolat, – tai rodo dyzelinių variklių 1,6 HDi ir 1,6 e-HDi, gaminamų Tremery miestelyje Prancūzijoje, pavyzdys.
Siekiant pasiūlyti klientams mažesnės CO2 taršos ir mažesnių degalų sąnaudų automobilius, dyzeliniuose varikliuose 1,6 HDi ir 1,6 e-HDi buvo įdiegtos naujos technologijos:
– naujas reguliuojamo srauto alyvos siurblys, leidžiantis sumažinti iš variklio atimamą galingumą iki būtinos ribos;
– nauja mažo klampumo variklio ir pavarų dėžės alyva, leidžianti sumažinti energijos nuostolius dėl mechaninės trinties;
– alkūninio veleno naujos kartos sandarinimo tarpikliai yra mažiau spaudžiantys, taigi ir mažesnės trinties;
– naujos formos generatoriaus dirželio skriemulys, leidžiantis sumažinti dirželio įtempimą;
– mažos trinties vakuuminis siurblys, padedantis sumažinti energijos nuostolius.
Priklausomai nuo modifikacijos, šiuos variklio patobulinimus papildo aerodinaminių priemonių komplektas (aptakas, skydas po kėbulu), taip pat padangos TBRR arba UBRR1. Nauji CO2 taršos emisijos duomenys yra tokie:
– 208 1,6 e-HDi 92 ag, rankinė 5 pav. dėžė: 90 g/km, taigi 3,5 l/100 km
– 308 1,6 e-HDi 112 ag, rankinė 6 pav. dėžė: 100 g/km, taigi 3,8 l/100 km
– 508 1,6 e-HDi 115 ag, rankinė automatizuota 6 pav. dėžė: 104 g/km, taigi 4 l/100 km (508 SW: 105 g/km, 4 l/100 km)
– 508 1,6 HDi 115 ag, rankinė 5 pav. dėžė: 114 g/km, taigi 4,4 l/100 km (508 SW: 115 g/km, 4,5 l/100 km)
– 3008 1,6 HDi 115 ag, rankinė 6 pav. dėžė: 125 g/km, taigi 4,8 l/100 km su 16 arba 17’’ padangomis; 127 g/km ir 4,9 l/100 km su 18’’ padangomis.
– 5008 1,6 HDi 115 ag, rankinė 6 pav. dėžė, 5 vietų mod.: 124 g/km su 16’’ pad., taigi 4,7 l/100 km; 128 g/km su 17’’ pad., taigi 4,9 l/100 km
– 5008 1,6 HDi 115 ag, rankinė 6 pav. dėžė, 7 vietų mod.: 128 g/km su 16’’ pad., taigi 4,9 l/100 km; 132 g/km su 17’’ pad., taigi 5 l/100 km
– 5008 1,6 HDi 115 ag, rankinė 6 pav. dėžė, 5 ir 7 vietų mod.: 135 g/km su 18’’ pad., taigi 5,2 l/100 km;
– 5008 1,6 e-HDi 115 ag, rankinė automatizuota 6 pav. dėžė, 5 vietų mod.: 119 g/km su 17 ir 18’’ pad.
– 5008 1,6 e-HDi 115 ag, rankinė automatizuota 6 pav. dėžė, 7 vietų mod.: 117 g/km su 16’’ pad.; 126 g/km su 17 ir 18’’ pad.
1 TBRR – labai žemo pasipriešinimo riedėjimui; UBRR – ypatingai žemo pasipriešinimo riedėjimui.
Peugeot 208 su 1,6 e-HDi 92 AG varikliu , rankine 5 pav. dėže nauji CO2 emisijos ir kuro sąnaudų duomenys: 90 g/km, 3,5 l/100 km