Jau 2013 metais Europą turi pasiekti Brazilijoje sukurtas ir pagamintas mažasis miesto SUV Ford EcoSport. Mes jį jau išbandėme.
Vos tik „Opel“ pristatė savo naują mažąjį miesto SUV Mokka, jų konkurentai iš „Ford“ stovyklos nedelsdami metė savąjį kozirį. Nors Opel gamintojai tikisi, kad naujasis Mokka padės išsisukti iš sunkios finansinės padėties, jų planus gali gerokai pakoreguoti „Ford“. Šis gamintojas pristatė Brazilijoje sukurtą ir pagamintą Ford EcoSport modelį (tolimoje Pietų Amerikos šalyje jis žinomas skambiu Ford Samba vardu), kuriuo jau nuo kitų metų planuojama prekiauti Europoje. Tad nėra jokių abejonių, kad ši mašina bus bene didžiausias Opel Mokka konkurentas.
Kaip ir kituose šiuolaikiniuose Ford modeliuose, taip ir šiame SUV į akis labiausiai krinta milžiniškos trapecijos formos radiatoriaus grotelės. Užmiestyje ir miesto džiunglėse pravers nemaža prošvaisa ir praktiškos plastikinės apsaugos. Ant galinių durelių sumontuotas atsarginis ratas primena legendinį Land Rover Defender.
Automobilis pagamintas naudojant Ford Fiesta platformą. Įsėdus į vidų taip pat nelieka abejonių, kad čia dominuoja Fiesta genai. Prietaisų skydelis ir centrinė konsolė beveik tokie patys. Tik kitaip nei miesto hečbeke, čia sėdima gerokai aukščiau, o tai užtikrina geresnį matymą mieste. Ypač tokiame automobilių perpildytame megapolyje kaip San Paulas.
Tik labiau įsižiūrėjęs į naujoką imi pastebėti ir jo trūkumus. Apdailai panaudotas plastikas pigus ir kietas, o plyšiai tarp plastikinių detalių nevienodi. Labai tikimės, kad prieš modeliui atvykstant į Europą, šie trūkumai bus ištaisyti.
Kad ir kaip bebūtų, tačiau erdvės trūkumu bent jau priekiniams keleiviams skųstis tikrai nevalia. Apie būsimą aršią konkurentų dvikovą sako ir tai, kad 4,24 m ilgio EcoSport tik 1 cm ilgesnis nei Mokka. Bagažinės talpa 362 l, o nulenkus galines sėdynes – padidėja 705 l (iki langų linijos). Tik dėl į šoną atveriamų bagažinės durelių, statant automobilį reikia palikti pakankamai vietos joms atidaryti.