Manevringesnio, išraiškingesnio ir dinamiškesnio naujosios kartos „Toyota Auris“ debiutas


Išraiškingesnis ir daug drąsesnis dizainas – naujas „Toyota“ veidas.

Erdviam ir patraukliam interjerui būdinga sumaniai išdėstyta įranga ir aukštos kokybės medžiagos.

Mažesnis svoris, lengvesnė važiuoklės konstrukcija ir patobulinta aerodinamika pagerina dinamines savybes ir sumažina degalų sąnaudas bei teršalų kiekį.

Siūlomi efektyvūs benzininiai, dyzeliniai ir visiškai hibridiniai galios agregatai.

Šių modelių prekyba Lietuvoje prasidės 2013 m. sausio mėn.

Naujasis „Auris“ – pirmasis „Toyota“ žingsnis skverbiantis į Europos C segmentą. Šis modelis yra ryškesnio charakterio, daug dinamiškesnis, išsiskiria aukštesnio lygio įranga ir mažesnėmis eksploatavimo sąnaudomis nei iki šiol.

Jam būdingas išraiškingesnis ir daug drąsesnis dizainas, aukštesnės kokybės salono įranga, patobulintos dinaminės važiavimo savybės, taip pat didesnį efektyvumą lemiantys galios agregatai, įskaitant rinkoje karaliaujančią „Toyota“ etalonu tapusio visiškai hibridinio modelio technologiją.

Visiškai nauju išorės ir vidaus dizainu išsiskiriantis naujasis „Auris“ yra žemiausias automobilis C segmente. Nauji išorės sprendimai maksimaliai padidina žemesnės priekinės dalies dizaino privalumus ir lemia 55 mm mažesnį bendrą aukštį. Todėl naujajam „Auris“ būdingos nepriekaištingos aerodinaminės savybės (aerodinaminis koeficientas tėra 0,28 Cd) ir kartu geresnis valdymas, didesnis stabilumas ir mažesnės degalų sąnaudos.

Naujojo „Auris“ priekinė dalis reprezentuoja pasikeitusį „Toyota“ veidą. Automobilio priekinę dalį išryškina „Under Priority“ grotelių dizainas ir „Keen Look“ koncepciją įkūnijantys priekiniai žibintai bei LED dieniniai žibintai (DRL). Šios detalės „Auris“ gamos modeliams suteikia daugiau dinamiškumo ir patrauklumo.

Naujo dizaino salonas, kuris gali būti komplektuojamas su „Skyview“ panoraminiu stogu (vienu didžiausių C segmente), yra daug erdvesnis, komfortiškesnis ir išsiskiria aukštesnės kokybės medžiagomis. Salono apšvietimas, spalvos, detalės ir apdaila susilieja į darnią visumą ir sudaro vientisą vaizdą.

Patobulinta viso salono apdailos detalių kokybė – nuo šiol jas dar maloniau liesti. Vairas aptrauktas aukščiausios kokybės „Nappa“ oda ir papuoštas viengubais beisbolo kamuoliui būdingais dygsniais. Prietaisų skydelio paviršius ir durelių apdaila pečių srityje padengta minkšta medžiaga. Laikymosi ir durelių rankenėlių apdaila yra minkštos grublėtos tekstūros. Durelių porankiai taip pat aptraukti malonia liesti medžiaga, o kabinos statramsčius dengia tekstilinė medžiaga.

Kitaip išdėstyta įranga leido šiame praktiškame ir universaliame naujo dizaino salone reikšmingai patobulinti sėdėjimo padėtį ir padaryti daugiau vietos gale sėdinčių keleivių keliams (ši erdvė padidėjo 20 mm) bei pailginti krovinių skyrių (90 mm). Visiems hečbekams būdinga didesnės talpos bagažinė – net 360 l. Be to, po galine sėdyne įrengus akumuliatorių, hibridinio „Auris“ bagažinės talpa dabar yra tokia pat, kaip ir kitų šios gamos modelių.

Kiti naujojo „Auris“ privalumai – žemesnė prošvaisa, važiavimo padėtis bei svorio centras, taip pat naujos konstrukcijos vairo mechanizmas ir pakaba, įskaitant dvigubą trikampio balansyro sistemą gale, užtikrinančią didesnį komfortą, geresnį valdymą ir malonią vairavimo patirtį.

Dėmesys skirtas ir automobilio svoriui. Kuriant naująjį „Auris“, panaudota daugiau itin tąsaus plieno elementų, ypač viršutinėje kėbulo dalyje. Tai leido 10 proc. padidinti kėbulo tvirtumą ir iki 40 kg sumažinti bendrą automobilio svorį, priklausomai nuo versijos. Be to, ši panaudota medžiaga lėmė ir žemesnį svorio centrą.

Toyota“ – pirmoji bendrovė, pasiūliusi tris galimus galios agregatus C segmente. Naujojo „Auris“ modelio „Hybrid Synergy Drive®“ sistema dėl unikalaus visiškai hibridinio galios agregato užtikrina didesnį efektyvumą ir dinamiškumą. Kartu su dviem dyzeliniais (1,4 l ir 2,0 l) bei dviem benzininiais (1,33 l ir 1,6 l) varikliais bus siūlomas ir apdovanojimą pelnęs visiškai hibridinis 1,8 l galios agregatas. 1,6 l „Valvematic“ benzininis variklis dabar komplektuojamas su „Multidrive S“ transmisija. Ši nuolatinio kintamojo veikimo automatinė transmisija (CVT) turi sportinį režimą, kuris lemia geresnį valdymą, labiau suderintą ir jautresnį važiavimą, ypač atliekant posūkius.

Dabar, pasirodžius naujajam „Auris“, išskiriamo anglies dvideginio vidutinis kiekis sumažėjo iki 109 g/km, t. y. vidutiniškai 13 proc., palyginti su ankstesnės kartos modeliais. Tokių rezultatų pavyko pasiekti ieškant bendrų sprendimų, kaip sumažinti taršos kiekį ir pagerinti degalų ekonomiją, kartu patobulinant ir važiavimo savybes bei dinamiką.

Su mechanine transmisija ir „Stop & Start“ technologija komplektuojamo patobulinto 1,4 l „D-4D“ 90 AG variklio vidutinės degalų sąnaudos tėra 3,8 l/100 km, o išskiriamo anglies dvideginio kiekis – tik 99 g/km (sumažėjo atitinkamai 0,6 l/100 km ir 10 g/km, lyginant su ankstesnės kartos modeliu).

Auris“ modeliai bus pardavinėjami su visais galios agregatais – benzininiais, dyzeliniais ir visiškai hibridiniais. Visiškai hibridinė versija dabar tapo vienodai svarbiu pasirinkimu – ji nebėra nustumta į užkampį.

Europos rinkai skirtas naujasis „Auris“ bus gaminamas „Toyota Motor Manufacturing UK“ gamykloje kartu su „Avensis“ modeliais, taip sustiprindamas bendrovės pasiryžimą vykdyti savo veiklą Europoje.

Naujojo „Toyota Auris“ premjera Europoje įvyko 2012 m. spalio 27 d. Paryžiaus automobilių parodoje.

Naujojo „Auris“ kainos prasideda nuo 52 260 litų.

Naujosios kartos „Toyota Auris“ Lietuvos prekybos salonuose pasirodys 2013 m. sausio mėn.

Pagrindiniai faktai

Paveldas

Toyota“ yra lyderiaujanti pasaulyje C klasės automobilių gamintoja. Nuo „Corolla“ pasirodymo 1966 m. „Toyota“ pardavė per 39 mln. automobilių daugiau nei 140 šalių.

Toyota“ yra pasaulio lyderė ir visiškai hibridinių automobilių gamybos sektoriuje: nuo pirmosios kartos „Prius“ pasirodymo 1997 m. ji pardavė per 4,3 mln. vnt. šių transporto priemonių.

Nuo pirmosios kartos „Auris Hybrid“ pasirodymo pradžios 2010 m. jau parduota per 60 000 šių modelių. Tai antrasis sėkmingiausias hibridinis modelis Europoje po „Toyota Prius“.

Matmenys

– Ilgis: 4275 mm (30 mm ilgesnis už dabartinį „Auris“)

– Plotis: 1760 mm (nepakito)

– Aukštis: 1460 mm (55 mm žemesnis)

– Važiuoklės bazė: 2600 mm (nepakito)

– Bagažinės talpa: 360 l (visų modelių, taip pat ir hibridinio)

Aerodinaminis koeficientas

nuo 0,28 (geriausias C segmente)

Galios agregatai

Visiškai hibridinis, dyzeliniai – 1,4 l ir 2,0 l, benzininiai – 1,33 l ir 1,6 l

Gamyba

Burnaston, JK