Minioje išsiskiriantis Audi

Taip, šiam Audi A2 jau 12 metų. Naujas jis buvo brangus ir nepopuliarus, tačiau šiandien šis naudotas automobilis itin vertinamas. Mes patarsime, į ką reikia atkreipti dėmesį prieš jį įsigyjant.

Galbūt savo tekstą turėtume pradėti taip: „Jis buvo pralenkęs laiką“? Ne, tai būtų per daug banalu. Nes beveik kiekvienas šio Audi A2 aprašymas prasideda būtent tokiais žodžiais. Jais bandoma pateisinti, kodėl šis originalus automobilis aliumininiu kėbulu buvo nepopuliarus.

Nors šio amžiaus pradžioje benzinas tekainavo vos 2–3 litus, jau tuomet nemažai vairuotojų buvo įvertinę taupių automobilių privalumus. Vis dėlto brangiai už juos mokėti neketino. Tuo tarpu „Audi“ už mažiausią savo gamos modelį su 1.4/75 AG benzininiu motoru prašė net 56 500 litų.

Todėl iki 2005 metų liepos mėnesio, kai buvo baigta Audi A2 gamyba, nuo konvejerio nuriedėjo tik 176 377 mažyliai. Bet šiandien vos 3,8 m ilgio mažasis vienatūris yra itin geidžiamas. Jis išsiskiria iš minios, o ateityje gali tapti klasikiniu automobiliu. Beveik pusė jų turi sumontuotą 1.4/75 AG motorą. Toks pat buvo montuojamas ir į Volkswagen Golf. Tai gana patikimas variklis, tik turi gana didelį „apetitą“ alyvai. Nors ją reikia keisti kas 30 000 kilometrų, nepaisant to jos nuolatos tenka papildyti. Nuo 2002 m. balandžio mėn. buvo siūlytas ir benzininis 1.6 FSI/110 AG motoras. Šiam varikliui reikia A98 rūšies benzino, be to, dažnai genda įsiurbimo kolektoriaus vožtuvai.