Pirmos kartos Dacia Sandero yra vienas pigiausių naujų automobilių Lietuvoje. Šiuo metu su nuolaida jis kainuoja vos 26 tūkst. litų. O neseniai pristatytas naujasis Sandero Vokietijoje kainuoja vos nuo 24 135 Lt
Būdamas itin pigus automobilis, pirmos kartos Dacia Sandero panašiai ir atrodė. Įsėdus į vidų nežinai kur sukti nosį nuo aitraus pigaus plastiko kvapo. Be to, pigiausi modeliai net neturėjo vairo stiprintuvo. Visose komplektacijose buvo siūloma tik viena saugos oro pagalvė, o už papildomas tekdavo primokėti.
Antros kartos Dacia Sandero hečbekas atrodo kur kas dailiau. Gana griežtų kėbulo linijų automobilis šiek tiek primena gerokai brangesnius Volkswagen klano modelius. Bene labiausiai progresą atspindi salonas. Jo surinkimo kokybė nepriekaištinga, važiuojant net ir nelygiu keliu niekas negirgžda ir nekrebžda. Apdailai panaudotas plastikas kur kas kokybiškesnis nei pirmtako. Nuo šiol salone yra ir keletas dailių akcentų. Pavyzdžiui, chromuoti vėdinimo grotelių apvadai. Taip pat papildomai galima užsisakyti oda aptrauktą vairą ir net navigacijos įrenginį su liečiamuoju ekranu („Laureate“ komplektacijoje papildomai kainuoja 620 litų).
Būdamas vos 4,06 m ilgio, jis mažesnis, pavyzdžiui, už pagrindinį tos pačios klasės konkurentą VW Polo modelį, tačiau gali pasigirti gerokai erdvesniu salonu. Nenulenkus antros eilės sėdynių bagažinės talpa siekia 320 l. Viskas puiku? Ne visai. Aukštesniems vairuotojams bus sunku patogiai įsitaisyti prie vairo, priekinės sėdynės turi prastą šoninį prilaikymą, o ilgesnėje kelionėje ima skaudėti nugarą.