Didelis mažo automobilio įvykis: šiandien „Opel” oficialiai pradeda naujo stilingo ADAM automobilio gamybą Eisenacho gamykloje. Šį įvykį pažymėti susirinko gausus būrys ypatingų svečių. „Tai išskirtinis momentas Eisenache bei visoje bendrovėje. Ryškus, inovatyvus bei universalus „Opel ADAM“ išreiškia novatorišką dvasią, kuri perkelia „Opel“ į visai naują epochą“, – sako Stevas Girskys, „Opel“ stebėtojų tarybos pirmininkas, GM vice prezidentas bei GM prezidentas Europoje.
Tiūringijos ekonomikos ministras Matthias Machnigas bei „Opel“ valdybos pirmininko pavaduotojas Dr. Tomas Sedranas pabrėžė faktą, jog „Opel“ yra vienintelis automobilių gamintojas ne tik vystantis, bet ir gaminantis mažo automobilių dydžio segmento modelį Vokietijoje. „Neabejotinai, ADAM gamyba yra mūsų įsipareigojimas Eisenacho gamyklai bei visai Vokietijai“, – sako Dr. Sedranas. Neribotos individualizavimo galimybės – tai didžiulis iššūkis planavimo, logistikos bei gamybos veikloms. „Aukštos kvalifikacijos Eisenacho gamyklos komanda bei visi „Opel“ darbuotojai prisidėję prie šio projekto, gali didžiuotis šia diena“, – pridūrė Dr. Sedranas.
2009 metų Europos lengvosios atletikos čempionato šuolio į aukštį čempionė bei daugkartinė Vokietijos čempionė Ariane Friedrich taip pat dalyvavo iškilmėse bei turėjo galimybę nuvairuoti naujai surinktą ADAM nuo gamybos linijos link Stevo Girskyo.
190 mln. eurų investuota į lanksčius bei modernius gamybos įrenginius
Pagrindinė sąlyga gaminant ADAM buvo gamyklos lankstumas. Be to nėra jokio kito šios klasės automobilio gamintojo, galinčio pasiūlyti 61 tūkst. išorės bei 82 tūkst. vidaus skirtingų kombinacijų – įvairių spalvų, ratlankių, detalių bei salono lubų – pasirinkimą. „Visi kas užsisako ADAM, gali būti tikri, kad niekuomet nepamatys identiškos versijos. Kiekvienas ADAM bus unikalus, o tokios įvairių pasirinkimų galimybės yra sukurtos būtent čia“, – sako Dr. Sedranas. „Opel“ koncernas investavo 190 mln. eurų į naują automobilių gamybos liniją Eisenacho gamykloje, kurioje nuo šiol bus gaminami ne tik „Corsa“, bet ir ADAM modeliai.
Eisenache gaminamas mažasis ADAM sulaukė didžiulio visuomenės dėmesio po jo pristatymo Paryžiaus automobilių parodoje praėjusį rudenį. Oficiali premjera „Opel“ atstovų prekybos salonuose Vokietijoje numatyta jau sausio 19 dieną. „Iki šios dienos, mes sulaukėme 16 tūkst. ADAM užsakymų Europoje“, – pabrėžia Dr. Sedranas.
Prieinamų inovacijų ekstravagantiškas kūrinys
„ADAM tampa ne tik Eisenacho ir Tiūringijos simboliu – tai visos kompanijos simbolis. Šiandien „Opel” turi patraukliausią produktų pasiūlą savo 150 – ties metų veiklos istorijoje, ir ADAM čia užima svarbiausią vietą“, – pabrėžia Stefanas Fesserias, gamyklos vadovas. Jis paminėjo ir naujas išmanias technologija, kurios bus diegiamos mažame automobilyje. Informacinė pramoginė sistema „IntelliLink“ leis lengvai naudotis interneto galimybėmis, integruos išmanųjį telefoną (naudojant „Android” ar „Apple iOS” operacines sistemas). Visai netrukus bus prieinama inovatyvi balso atpažinimo „Apple Siri“ programa. Gyvenimo būdą atspindintis automobilis siūlo daug inovatyvių sprendimų, kurie anksčiau buvo galimi tik aukštesnės klasės modeliuose. Naujos kartos automatinis automobilio statymo asistentas, šildomas vairaratis, šonininės kliūties įspėjimo funkcija, integruotas dviračio laikiklis – visa tai siūloma su ADAM ir yra unikalu mažų automobilių segmente.
„Opel” milijardinė europietiškų modelių pasiūla tęsiasi. Sekantis naujokas – elegantiškas kabrioletas „Cascada“ jau prie starto linijos, o prekybos atstovų salonuose pasirodys pirmame šių metų pusmetyje. Nuo 2012 iki 2016 metų, „Opel“ rinkai iš viso pristatys 23 naujus modelius bei 13 naujų variklių.