Verslo klasės lyderis

Švabai ne tik iš esmės atnaujino E klasės Mercedes išvaizdą, bet ir pristatė labai daug šiuolaikinių technologijų.

„Daimler AG“ kompanija atnaujino svarbiausią savo gamos modelį – E klasės Mercedes. Gamintojas su juo sieja didelius lūkesčius. Juk nuo 1995 m. gaminta W 210 serija turėjo bėdų dėl korozijos, W 211 serijoje streikavo SBC elektroninė stabdžių sistema ir „Common Rail“ įpurškimas. Nuo 2009 m. gaminamą W 212 pirkėjai sutiko gana šaltai. Pavyzdžiui, pernai Vokietijoje „Audi“ pardavė 50 253 A6 modelius (20,8 proc. daugiau, palyginti su 2011 metais), BMW – 44 230 5 serijos modelių (20 proc. mažiau), o E klasės Mercedes įsigijo tik 34 608 pirkėjai (24,6 proc. mažiau).

Modelis iki atnaujinimo pirkėjų netenkino savo ne itin harmoninga išvaizda. Čia buvo sumontuoti keisto dizaino priekiniai žibintai ir grubiai atrodantys galiniai sparnai. Atnaujintame E klasės Mercedes į akis labiausiai krinta po vientisu gaubtu esantys, o ne atskiri priekiniai žibintai. Dienos ir artimosios LED šviesos yra bazinė įranga, o už papildomą mokestį galima užsisakyti ir tolimųjų šviesų LED žibintus. Be to, atnaujinto E klasės Mercedes priekinė dalis gali skirtis. „Avangarde“ komplektacijoje ant variklio dangčio nėra įprastos trikampės žvaigždės (vadinamojo taikiklio) – ji sumontuota priekinėse radiatoriaus grotelėse. Buvo pakeistas galinių sparnų dizainas – dabar E klasės modelio galinė dalis atrodo kur kas elegantiškiau ir dinamiškiau. Gale sumontuoti dviejų spalvų LED žibintai.

Daug pagalbinių sistemų

Atnaujintame E klasės Mercedes debiutuoja daug naujų pagalbinių sistemų. Jos bus ir kitais metais pasirodysiančiame naujame S klasės modelyje. „Intelligent Drive“ sistema žada dar daugiau komforto ir saugumo. Pagrindinis jos elementas – už salono veidrodėlio ties priekiniu stiklu esanti vaizdo kamera. Ji įvertina tai, kas vyksta priešais net 500 metrų atstumu, o iki 50 m jos apžvalgos kampas siekia net 45 laipsnius. Ji pastebi ne tik priekyje esančius automobilius ir pėsčiuosius, bet mato ir susikertančia trajektorija atvažiuojančias mašinas. Be to, ši sistema atpažįsta kelio ženklus ir horizontalų kelio ženklinimą.

Automobiliai bus siūlomi su šešiais benzininiais ir penkiais dyzeliniais motorais bei su hibridine sistema. Du benzininiai motorai yra nauji. Naujasis Mercedes E 250 turi 4 cilindrų 211 AG variklį, kuris pakeis 1.8/204 AG motorą. Taip pat bus siūlomas naujas biturbobenzininis V6 3.0/333 AG motoras, kurį turės Mercedes E 400. Į E 300 Bluetec ir E 350 Bluetec dyzelinius modelius montuojami motorai atitiks „Euro 6“ taršos normas. Visi varikliai turės „Start-Stop“ sistemą, automobiliams bus siūloma šešių pavarų mechaninė arba septynių pakopų „7G-Tronic Plus“ automatinė greičių dėžė. Vėliau išvysime ir galingąjį Mercedes E63 AMG, kuris turės biturbobenziniį V8 5.5/525 AG motorą. Ši versija bus siūloma ne tik sedano, bet universalo kėbulu.

Gamintojas kainų kol kas neskelbia. Atnaujintas modelis prekybos salonuose pasirodys kovo mėnesį. Šiuo metu Lietuvoje E klasės Mercedes kainuoja nuo 134 262 litų – tiek teks pakloti už dyzelinį Mercedes E200 CDI. Brangu? Neabejojame, tačiau pigiausias S klasės Mercedes kainuoja nuo 252 346 litų. O tokių sistemų, kokias siūlo atnaujintas E klasės Mercedes, jis net neturi.

ABL inf.