Prancūzai turi VW Golf atitikmenį. Tai kompaktinės klasės hečbekas Renault Mégane. Neseniai trečios kartos prancūzų modeliui sukako ketveri metai. Ar patikimas šis naudotas automobilis?
Laikas keistis! Tokiu šūkiu 2008 metų lapkritį prancūzai pristatė trečios kartos Renault Mégane. Labiausiai į akis krito kitokia nei pirmtako galinės dalies išvaizda. Nors ji nebe tokia originali kaip antrosios kartos Mégane, bet atitiko kur kas didesnio pirkėjų skaičiaus skonį.
Šis sprendimas pasiteisino su kaupu. Prancūzijoje Renault Mégane yra populiariausias kompaktinės klasės automobilis. Nieko keisto, nes jis nėra labai brangus, turi gerą komplektaciją ir gali pasigirti geromis važiavimo savybėmis. Be to, saugumo testuose trečios kartos Mégane pelnė maksimalias penkias žvaigždutes.
Modelis turėjo kelis kėbulo tipus. Buvo siūlomas ne tik įprastas penkiaduris hečbekas, bet ir triduris kupė, taip pat universalas Grandtour. Prieš dvejus metus pasirodė kupė-kabrioletas Renault Mégane CC kietu sudedamu stogu. Pasirinkimo galimybę turėjo net ir sedanų gerbėjai – 2010 metais buvo pristatytas Mégane pagrindu sukonstruotas Renault Fluence.
Deja, ir trečios kartos Mégane neapsiėjo be trūkumų. Nuo 2009 m. birželio 10 d. iki liepos 15 d. pagamintuose modeliuose atsilaisvina stabdžių pedalas. Elektrinio vairo stiprintuvo elektros laidų gedimai pasitaiko nuo 2009 m. spalio 1 d. iki 2010 m. kovo 12 d. gamintuose automobiliuose. Visus šiuos defektus „Renault“ ištaisė.