Ar ir aš tai turėčiau pirkti?

Oho! Dabar prabangūs visureigiai – už mažalitražių automobilių kainą.

Bandydamas patekti į aukščiausios klasės automobilių „klubą“ su Phaeton modeliu, VW patriarchas Ferdinandas Piëchas patyrė daug rūpesčių. O štai su techniniu požiūriu tiek pat moderniu, bet vėliau pasirodžiusiu Touareg jam sekėsi kur kas lengviau. Iki 2010 metų balandžio mėnesio, t.y. iki modelio atnaujinimo, VW pardavė 500 tūkstančių šių prabangių SUV.

2002 metų rugsėjį Touareg debiutavo su iš Golf R32 pasiskolintu 3.2 V6 varikliu, kurio 220 „arklių“ sunkokai išjudindavo 2,5 tonos sveriantį galiūną. Iš kitos pusės, galingumo skalė nuo 2004 metų pabaigos, kai pasirodė 6.0 W12 benzininis motoras, išaugo iki 450 AG. Tarpinis V8 formos variklis, kurio galia įvairiose rinkose svyravo nuo 310 iki 350 AG, Vokietijos rinkoje nebuvo labai populiarus – didžiausios paklausos čia sulaukė dyzeliniai Touareg.

Dažniausiai pasitaiko „tuaregai“ su monstriškuoju 5.0 V10 TDI motoru, sudarytu iš dviejų sujungtų 2.5 TDI variklių. Tokie agregatai sutinkami VW T5 mikroautobusuose ir… tame pačiame Touareg visureigyje. Bet sunkiame, visais ratais varomame automobilyje R5 TDI (174 AG) varikliui tenka menka vieta, nes juo „apginkluotas“ SUV iki 100 km/h įsibėgėja per 11,5 sekundės – šiandien to jau nebeužtenka. Be to, šis penkių cilindrų variklis yra pernelyg garsus, o gamybos pradžioje nervino vienas po kito gendantys jo vandens siurbliai ir besisunkianti alyva.