Gražusis Dacia Stepway

Sandero Stepway parodo, kaip keletas naujų dizaino elementų gali visiškai pakeisti automobilio išorę.

Plastikinės juostelės šonuose ir 40 mm didesnė prošvaisa – ar verta dėl to už automobilį mokėti beveik 4 tūkstančiais daugiau? Atsakyti į šį klausimą nėra paprasta, nes viena vertus, nedideli pakeitimai neturėtų kainuoti net pusės šios sumos, kita vertus, būtent dėl to Sandero Stepway dabar atrodo tiesiog daug geriau nei klasikinė versija. Galima net surizikuoti teigti, kad stilistiškai į visureigį panašesnis Sandero yra gražiausias Dacia iš visų siūlomų.

Ką mums siūlo šis modelis? Ant priekinių sėdynių erdvu. Tik gaila, kad jos pačios yra nemaloniai minkštos, be to, pasak, kai kurių iš automobilį bandžiusių vairuotojų, jos sumontuotos per daug aukštai. Jei manote, kad viduje panaudotos prastos kokybės apdailos medžiagos, būsite maloniai nustebinti – naujasis Sandero, palyginti su ankstesniu modeliu, šiuo požiūriu yra daug geresnis. Žinoma, šis plastikas nėra aukščiausios kokybės, tačiau skirtumas akivaizdžiai matyti.

Šiek tiek daugiau nei toną sveriančio Dacia 90 „arklių“ dyzelinis variklis su svarbiausia savo užduotimi susidoroja geriau nei tiesiog gerai – automobilis energingai įsibėgėja ir daro tai tikrai tyliai. Degalų sąnaudos taip pat įspūdingos (4 l/100 km). Ar pavyks tokį rezultatą pasiekti per pirmąjį palyginamąjį testą su kitais tos pačios klasės atstovais, parodys laikas.

Automobilio pakaba minkšta ir išties komfortiška. Gaila, kad per mažai padirbėta ties vairo sistema – vairas nėra labai informatyvus. Už saugumą atsako kaip serijinė montuojama ESP sistema, o „Laureate“ komplektacijos automobilis kaip standartinę įrangą siūlo ir kondicionierių.