Mercedes CLA: didesnis ir pigesnis nei C klasės modelis

Žvaigždė priekyje, sedano siluetas, keturduris kėbulas ir padori kaina – ar tik „Mercedes“ kartais neketina pakartoti praėjusio amžiaus devintąjį dešimtmetį karaliavusio 190 modelio istorijos?

Gražus ar negražus – tai skonio reikalas, o štai aerodinamikos koeficientas (Cw), kuris lemia, pvz., degalų sąnaudų dydį, nediskutuotina vertybė. Naujojo Mercedes CLA modelio aerodinamikos koeficientas lygus 0,22. Tarp serijinių automobilių rekordininkas iki šiol buvo… CLS (0,24). „Mercedes“ aerodinamikos ekspertas Teddy Kollas sako: „Toks geras rezultatas – tai smulkių dalykų visuma. Atitinkamai išprofiliuotos ratų arkos leidžia sutaupyti apie 0,1 l degalų 100 km kelio, berėmės durelės – tiek pat. Ypač didžiuojamės automobilio galine dalimi. Mūsų CLA – tai pavyzdys, kad tinkamai nubraižytas kėbulas gali užtikrinti panašų degalų sąnaudų mažinimo rezultatą kaip ir lengvų medžiagų naudojimas automobilio gamybos procese“.

Automobilio bandymai aerodinamikos tunelyje praėjo itin sklandžiai. Ar taip pat gerai jam seksis užkariauti ir klientų širdis? Mercedes CLA – labai specifinė mašina. Pasak gamintojo, 4,63 m ilgio transporto priemonei skirtas mažojo CLS vaidmuo. Kyla klausimas: ar ši rolė nepakenks dabartiniam C klasės modeliui, už kurį CLA ilgesnis 4 cm? Abiejų automobilių aukštis ir plotis vienodas.

Jau iš pirmo žvilgsnio matyti, kad CLA turi daugiau sedano nei kupė bruožų. Palyginti su C klasės modeliu, pikantiškumo suteikia ir tai, kad turėdamas šiek tiek ilgesnį kėbulą naujasis Mercedes yra dar ir pigesnis: CLA 200 kainuoja 126 900 zl., o C 200 – 129 300 zl. Kai lyginamos abiejų automobilių pagrindinės versijos, kainų skirtumas yra dar didesnis – 10 400 zl. O tai jau šis tas! Laimė, C klasės Mercedes kitais metais turės įpėdinį ir, žinoma, tikriausiai didesnį bei brangesnį.