Naujasis „RAV4“ – viskas, ko reikia aktyviai gyvenančioms šeimoms


Daugiau erdvės, komfortiškesnė aplinka, talpesnė bagažinė – viskas, ko reikia aktyviai gyvenančioms šeimoms.
Visiškai naujas charakteringas ir laikui nepavaldus išorės dizainas su „Toyota“ būdingais elementais ir ergonomiškai įrengtas elegantiškas interjeras.
Komplektuojami patobulinti galios agregatai, išsiskiriantys geresne degalų ekonomija ir mažesniais taršos rodikliais.
Nauja integruota dinaminio važiavimo sistema užtikrina nepriekaištingas dinamines savybes važiuojant tiesiu keliu ir saugesnį vairavimą.
Aukštesnis saugos lygis – automobilyje gausu technologiškai pažangių saugos sistemų: jis vertas penkių „Euro NCAP“ žvaigždučių.
Ketvirtosios kartos „RAV4“ pasaulinis debiutas įvyko 2012 m. Los Andželo automobilių parodoje.

Daugiau nei 150 šalių rinkose platinamas „RAV4“ pasirodė 1994 m. Nuo to laiko iki dabar buvo parduota per 4,5 mln. šių tris kartas išgyvenusių modelių, iš jų Europoje – virš 1,2 mln. vnt.

Remiantis praėjusių metų pardavimo rodikliais Lietuvoje, „RAV4“ pardavimai savo segmente sudarė 9% šios rinkos.

Naujasis „RAV4“ sukurtas aktyvų gyvenimo būdą propaguojančioms šeimoms, kurios pageidauja daugiau erdvės ir įvairiapusiškų jos pritaikymo galimybių.

„Naujasis „RAV4“ siūlo išskirtinį dizainą, rafinuotą aukštos kokybės interjerą, naują integruotą dinaminio važiavimo sistemą ir patrauklias važiavimo savybes užtikrinančius ekonomiškus galios agregatus“, – taip naująjį modelį apibūdina „Toyota“ prekybos ir rinkodaros vadovas Raigo Kaseorg.

Rafinuotas išorės dizainas
Naujas ketvirtosios kartos „RAV4“ modelis yra 205 mm ilgesnis, 30 mm platesnis ir 25 mm žemesnis už savo pirmtaką.

Naują „Toyota“ įvaizdį atspindi „Under Priority“ grotelių dizainas ir „Keen Look“ apdailos elementais išsiskiriantys priekiniai žibintai bei LED dieninės lempos. Tai sudaro galingo, daug dinamiškesnio ir manevringesnio naujojo visureigio įspūdį.

Žvelgiant iš profilio, galima pastebėti, jog naujasis „RAV4“ perėmė „Toyota“ visureigio ankstesniųjų kartų skiriamąsias savybes – kompaktišką konstrukciją, kylančią vidurio liniją ir charakteringą siluetą.

Komplektuojamos naujos bagažinės durelės dabar atidaromos į viršų. Jų viršuje puikuojasi integruotas stogo aptakas. Siekiant sukurti grakštesnį ir aerodinamikos požiūriu efektyvesnį naujojo „RAV4“ dizainą, nuo bagažinės durelių nuimtas atsarginis ratas.

Bus siūlomos devynios naujosios kartos „RAV4“ visureigio kėbulo spalvos, įskaitant tris šiai modelių gamai naujas spalvas: „Greyish Blue Mica Metallic“, „Moss Green“ ir „Black Mica Metallic“.

Novatoriškas aukštesnės kokybės interjero dizainas
Visiškai naujo dizaino salonas išsiskiria erdvumu bei komfortabilumu ir piloto kabiną primenančia vairuotojo aplinka. Į malonią vairavimo patirtį labiau sutelktame interjere puikiai dera prigimtinis „RAV4“ praktiškumas ir kokybiškesnė apdaila.

Dinamišką ir išraiškingą naujo prietaisų skydelio konstrukciją sudaro efektingi horizontalūs strypai viršuje ir apačioje, tarp kurių įsiterpia lenktas skersinis su metaline apdaila.

Dailų ir elegantišką naują dizainą išryškina kokybiškos medžiagos bei keleivių patogumui daugelyje vietų pritaikyti paminkštinimai. Dar vienas prabangaus salono akcentas – plačiai nusidriekusi odinė prietaisų skydelio apdaila.

Įsitaisęs tarsi piloto kabinoje, naujojo „RAV4“ vairuotojas gali mėgautis nepriekaištinga ergonomika, didesniu komfortu, geresniu matomumu ir maloniu vairavimu.

Minėtina žemesnė vairuotojo sėdynė, platesnis sėdynės aukščio reguliavimo diapazonas ir žemesnis vairo posvyrio aukštis.

Didesnė erdvė ir lanksčios jos pritaikymo galimybės
Nors naujojo „RAV4“ išorės matmenys išliko kompaktiški (tai itin svarbu dėl automobilio manevringumo), vis dėlto dėl 4,57 metro siekiančio bendro ilgio ir 2660 milimetrų ilgio važiuoklės bazės salono erdvė ženkliai padidėjo.
Pritaikius unikalią „Toyota Easy Flat“ sėdynių sistemą, „RAV4“ išliko praktiškas ir lanksčiai pritaikomas įvairiems poreikiams – toks, kokio ir gali tikėtis prie šio kompaktiško visureigio įpratę klientai. Siekiant maksimaliai pritaikyti erdvę savo reikmėms, galines sėdynes galima padalyti 60:40 santykiu, o kiekvieną sekciją atlošti atskirai.

Dėl ilgesnio krovinių skyriaus bagažinės talpa padidėjo iki 547 litrų.

GALIOS AGREGATAI
Naujajame „RAV4“ dabar gali būti montuojamas 151 DIN AG 2,0 l benzininis arba galingas 150 DIN AG 2,2 l „D-4D“ dyzelinis variklis. „Abiem šios naujos gamos varikliams būdingas mažesnis išskiriamo CO2 kiekis, vidutiniškai apie 12 proc., palyginti su visu variklių asortimentu“, – teigia R. Kaseorg.

VAŽIAVIMO SAVYBĖS
Visų trijų kartų „RAV4“ visureigiai yra pelnę puikią reputaciją dėl savo komfortiško riedėjimo, lengvo vairavimo, manevringumo ir užtikrinto pravažumo net itin sudėtingomis važiavimo sąlygomis.

Šias pagrindines SUV savybes naujajame „RAV4“ užtikrina ne tik patobulinta patogesnė ir labiau sutelkta vairavimo padėtis, bet ir atnaujinta pakabos sistema priekyje ir gale, patobulintas elektrinis vairo stiprintuvas bei nauja integruota dinaminio važiavimo sistema su visiškai nauju sportiniu režimu.

Visi šie įdiegti sprendimai lemia didesnį naujojo „RAV4“ stabilumą ir manevringumą važiuojant tiek šlapia, tiek sausa kelio danga, suteikia daugiau pasitikėjimo sėdint už vairo ir leidžia patirti įkvepiantį, intuityvų bei malonų vairavimą.

Visureigyje montuojama integruota dinaminio važiavimo sistema. Tai moderni sparčiai veikianti interaktyvioji valdymo technologija, kuri koordinuoja naujos „RAV4“ keturių varomųjų ratų dinaminio sukimo momento valdymo, stabilumo kontrolės (VSC) ir elektrinio vairo stiprintuvo sistemų veikimą, taip užtikrindama geresnes kompaktiškojo SUV važiavimo savybes, patikimesnį valdymą ir didesnį saugumą.

SAUGUMAS IR TECHNOLOGIJOS
Naujasis „RAV4“ sukurtas laikantis itin aukštų keleivių saugos bei pėsčiųjų apsaugos nuo smūgio standartų, kurie buvo tobulinami per visas tris kompaktiškojo „Toyota“ visureigio kartas. Jis išsiskiria dar aukštesnio lygio aktyviosios bei pasyviosios saugos įranga.

„Pritaikius naują kėbulo konstrukciją su tvirtais ir smūgiui atspariais elementais optimaliai keleivių ir pėsčiųjų apsaugai užtikrinti, naujojo „RAV4“ saugumas yra vertas penkių „Euro NCAP“ žvaigždučių 2013 m. atliekant sudėtingus susidūrimo testus“, – tvirtina R Kaseorg.

Naujasis „RAV4“ visureigis gali būti komplektuojamas su trimis naujomis sistemomis – automatine tolimųjų šviesų įranga, išvažiavimo iš eismo juostos įspėjamoji sistema ir nematomų zonų stebėjimo sistema. Šios sistemos padeda vairuotojui lengviau valdyti automobilį ir lemia aukštesnius saugos standartus.

Automatinė tolimųjų šviesų sistema turi kamerą, kuri fiksuoja apšvietimą kelyje. Jai aptikus priešais važiuojantį automobilį, sistema automatiškai įjungia artimąsias šviesas.

Išvažiavimo iš eismo juostos įspėjamoji sistema sujungta su eismo juostos atpažinimo kameros jutikliu, įrengtu virš priekinio stiklo. Šis jutiklis nustato, ar automobilis netyčia neišvažiavo iš numatytos eismo juostos. Jutikliui užfiksavus nukrypimą, sistema įspėja apie tai vairuotoją: pasigirsta garso signalas ir daugiafunkciame ekrane pasirodo mirksintis linijos simbolis.

Nematomų zonų stebėjimo sisitema informuoja vairuotoją apie jam nepastebimą automobilį kitoje važiuojamojoje juostoje, įjungdamas indikatorių atitinkamame durelių veidrodėlyje. Sistema naudojasi abiejose galinės naujojo „RAV4“ dalies pusėse esančių radiolokacinio įrenginio jutiklių teikiama informacija. Šie jutikliai stebi vairuotojo nematomas zonas. Įjungus posūkio signalą, kai nematomoje zonoje pastebimas automobilis, pastoviu intervalu pradeda mirksėti indikatorius, įspėjantis apie šią situaciją vairuotoją.

Naujojo „RAV4“ kainos prasideda nuo 79 990 litų.

Naujosios kartos „Toyota RAV4“ Lietuvos prekybos salonuose pasirodys kovo pradžioje.