Mercedes-Benz Sprinter: dar saugesnis, ekonomiškesnis ir patrauklesnis

Netrukus į serijinę gamybą bus paleistas naujasis Mercedes-Benz Sprinter. Savo segmente Sprinter visada skatino naujoves, todėl šią tradiciją tęsia ir su nauju modeliu. Naujasis Sprinter ir toliau kelią kartelę, pristatydamas penkias naujas saugos sistemas, pakitusią išvaizdą ir variklius, kurie atitinka būsimus Euro VI standartus. Taip pat tai vienas efektyviausių automobilių savo segmente, galintis pasigirti itin mažomis kuro sąnaudomis.

Pasaulinė naujų saugos sistemų premjera

Vairuotojo pagalbinių sistemų pradininku laikomą Sprinter papildė 5 naujos pagalbinės sistemos. Tai šoninio vėjo apsauga (angl. Crosswind Assist), prevencinė susidūrimo sistema (angl. Collision Prevention Assist), aklojo taško apsauga (angl. Blind Spot Assist), ilgųjų šviesų sistema (angl. Highbeam Assist) ir kelio juostos išlaikymo apsauga (Lane Keeping Assist).

Mercedes-Benz kūrėjai yra įsitikinę, kad šios sistemos padės ženkliai sumažinti nelaimingų atsitikimų skaičių furgonų sektoriuje. Kaip viena iš elektroninės stabilumo programos funkcijų, šoninio vėjo apsauga (angl. Crosswind Asisst) bus sudėtinė transporto priemonės standartinės įrangos dalis. Klientai galės užsisakyti ir kitas pagalbines sistemas. Tai leis kiekvienam klientui pritaikyti Sprinter savo konkrečiai naudojimo sričiai.

Be to, Mercedes-Benz dar labiau patobulino Sprinter naudojimą: važiuoklės pažeminimas sumažino furgono pasipriešinimą ir degalų sąnaudas bei palengvino krovinių pakrovimą.

Pirmasis pasaulyje furgonas atitinkantis Euro VI išmetamųjų teršalų standartus

Aukštus standartus atitikti padeda Bluetec variklis ir SCR technologija, kuri į išmetamąsias dujas išvirkščia AdBlue karbamido tirpalo. Ši technologija jau pasiteisino daugiau nei 100 tūkst. Mercedes-Benz komercinių transporto priemonių.

Automobilio galia yra perduodama arba per ECOGear šešių pavarų mechaninę pavarų dėžę, arba 7G-TRONIC PLUS septynių pavarų automatinę pavarų dėžę su užrakinama sankaba. Tai yra vienintelė tokio pobūdžio sistema, kurią galima rasti furgonuose.

Ekonomiškiausias furgonas savo klasėje

Naujajame Sprinter degalų sąnaudas pavyko sumažinti iki minimalių 6,3 l/100 km. Rekordiškai mažą sunaudojamų degalų kiekį pavyko pasiekti dėl efektyvių dyzelinių variklių, optimizuotos jėgos pavarų, ilgesnio ašies santykio, pagalbinių komponentų ir Blue EFFICIENCY PLUS efektyvumo paketo kombinacijos. Tačiau naujasis Sprinter yra labai ekonomiškas ne tik dėl jame esančio degalų panaudojimo efektyvumo, tačiau ir dėl to, kad jis turi pagalbinę apžiūros skaičiavimo sistemą. Jos dėka furgonų techninės priežiūros intervalai buvo prailginti iki 60 tūkst. km.

Patobulinta išorė ir vidus

Taip pat labai patobulinta ir Sprinter išvaizda. Ji tapo kur kas ryškesnė. Pagal dabartinį Mercedes-Benz dizainą, furgono radiatoriaus grotelės yra vertikalesnės ir griežtesnės. Šis pokytis ne tik sukuria dinamiškesnį įspūdį, bet ir padidina oro srautą.


Pasikeitė ir priekiniai žibintai, kurie tapo labiau kampuoti. Naujas variklio dangtis – dar didesnis, o ryškesnės formos bamperiai puikiai išpildo apatinius automobilio kraštus. Naujas Sprinter dėl savo dvigubai segmentuotų galinių žibintų iš karto atpažįstamas iš galo.

Dėl patogumo, automobilio viduje pakeisti apmušalai ir sėdynės dangos bei įmontuotas storesnis vairas. Pavarų perjungimo svirties rankenėlė taip pat pakeista. Sprinter įrengta naujos kartos radijo sistema, kuri turi ne tik naujausias elektroninių pramogų savybes ir „Bluetooth“ telefonų įrangą, bet ir Becker MAP PILOT navigacijos sistemą.

Prieš serijinę gamybą milijonai kilometrų bandymų

Naujojo Sprinter kūrėjai pasirūpino, kad furgonas būtų nuodugniai patikrintas. Daugiau nei aštuonių milijonų kilometrų patvarumo bandymai ir platūs klientų kasdienio naudojimo tyrimai pilnai įrodė aukštą Sprinter kokybę dar prieš pradedant serijinę gamybą.

Klientai galės užsisakyti naują Mercedes-Benz Sprinter nuo 2013 m. birželio pradžios, o siuntimai bus pradėti rugsėjo mėnesį.