Naujas universalas – „Toyota Auris Touring Sports“

•    Pirmasis visiškai hibridinis universalas C segmente, neieškantis kompromisų krovininės zonos ar bagažo skyriaus sąskaita.

•    85 gramus CO2 kilometrui ir gerokai mažiau NOx ir kietųjų dalelių išmetantis automobilis (lyginant su panašios charakteristikos dyzeliniais automobiliais) pirmauja tarp kitų savo klasės automobilių.

•    Jis taip pat išsiskiria iki 1658 litrų siekiančia bagažinės talpa.

•    Didžiausią funkcionalumą garantuoja patogiai nulenkiamų galinių sėdynių „Easy Flat“ sistema, dvigubos krovinių skyriaus grindys ir dviejų dalių bagažinės dangtis.

Naujojo universalo kėbulo dizaino „Toyota Auris Touring Sports“ papildo apgalvotą jėgos pavarų pasirinkimą. Tai pirmasis universalas segmente, turintis visiškai hibridinę jėgos pavarą. Šis automobilis atspindi tolesnį „Toyota Hybrid Synergy Drive“ technologijos diversifikavimą.

„Toyota“ pardavimų ir rinkodaros skyriaus vadovas Raigo Kaseorg naująjį modelį apibūdina taip: „Naujasis „Auris Touring Sports“ apjungia dinamišką dizainą ir geriausią segmente funkcionalumą bei didžiausią krovinių skyriaus talpą. Akumuliatorius yra sumontuotas po galinėmis sėdynėmis, todėl montuojant HSD jėgos pavarą nenukenčia nei krovinių skyriaus, nei bagažinės talpa.“

Baltijos šalyse universalai šiuo metu sudaro 21 proc. C segmento pardavimų, iš kurių 70 proc. papildė automobilių parko rinką. Naujasis „Auris Touring Sports“ toliau didins „Auris“ gamos patrauklumą, iki 2014 m. padidindamas modelio segmento dalį iki daugiau nei 14 proc.

Dizainas ir komplektacija
Su 2600 mm tarpuračiu ir 10,4 metrų apsisukimo spinduliu, „Auris Touring Sports“ yra 285 mm ilgesnis nei hečbekas. Visa tai dėl didesnio krovinių skyriaus.

Su nesulenktomis galinėmis sėdynėmis krovinių skyriaus ilgis siekia 1115 mm, plotis – 1452 mm, o tūris – 530 litrų. Sėdynes sulenkus krovinių skyriaus ilgis padidėja iki 2047 mm, aukštis – iki 890 mm, o tūris – net iki 1658 litrų.
Tokio dydžio krovinių skyrius yra suderintas su geriausiu segmente funkcionalumu. „Auris Touring Sports“ yra vienintelis universalas C segmente, galintis klientams pasiūlyti „Toyota Easy Flat“ patogiai sulankstomų galinių sėdynių, dvigubų krovinių skyriaus grindų, dviejų dalių krovinių skyriaus dangčio, susukamo bagažinės tinklelio, pirkinių krepšiams skirtų kabliukų, aliumininių stogo bėgelių ir bagažinėje esančio 12 V lizdo teikiamus privalumus.
Drąsaus ir dinamiško išorės dizaino „Auris Touring Sports“ aerodinamines ir dinamines savybes sustiprina mažesnis automobilio aukštis bei žemesnis svorio centras.
Naujajame „Auris Touring Sports“ atsispindi naujasis hečbeko priekio dizainas, apjungiantis „Toyota“ „Under Priority“ dizaino kalbą su „Keen Look“ detalėmis, taip sukuriant galingo, bet kartu ir elegantiško automobilio įvaizdį.
„Auris Touring Sports“ taip pat turi nuožulnų hečbeko priekinį stiklą, susiliejantį su pailgintu stogu, ant kurio yra aliumininiai stogo bėgeliai ir integruotas galinis aptakas. 1553 mm ilgio ir 960 mm pločio papildomas panoraminis „Skyview“ stogas yra vienas didžiausių segmente. Jis dar labiau sustiprina erdvumo pojūtį naujajame interjere.
Pailginti trijų dalių šoniniai stiklai turi juodus statramsčius ir juodos spalvos B formos statramsčio apdailą. Stiklų akcentas – chromuoti apvadai.
„Auris Touring Sports“ gale yra naujo dizaino buferis, galinis bortas ir chromuotas galinis aptakas. Kėbulo apačia yra 100 mm žemiau nei hečbeke. Kaip ir kituose „Auris“ gamos automobiliuose, platus galinių žibintų dizainas pabrėžia galinio sparno, D formos statramsčio ir galinio stiklo dizainą.

Vairavimo kokybė
„Toyota“, pildydama savo pažadus pagerinti dinamines transporto priemonių savybes ir užtikrinti geresnę vairavimo kokybę, „Auris Touring Sports“ automobilyje apjungė visus naujajame „Auris“ hečbeke pritaikytus patobulinimus.

Šis automobilis pasižymi tvirtesniu kėbulu, žemesnių svorio centru, geresne pakaba ir vairavimo ypatybėmis, patogesne vairavimo pozicija ir geresnėmis triukšmo ir vibracijos charakteristikomis. Visa tai vairuotojams užtikrina patogesnio ir įdomesnio vairavimo patirtį.

Kalbėdamas apie naujojo modelio variklio pasirinkimus R. Kaseorg sako: „Auris Touring Sports“ bus galima įsigyti su tokiais pačiais varikliais, kaip ir „Auris“ hečbekuose. Bus galima rinktis 1,33 litro „Dual VVT-i“ ir 1,6 litro „Valvematic“ benzininius variklius, patobulintus 1,4 litro ir 2,0 litrų dyzelinius variklius bei pirmą C segmente visiškai hibridinę jėgos pavarą“.

Dar jis pridūrė: „Galintys veikti atskirai ir kartu, HSD sistemos 1,8 litro „VVT-i“ benzininis ir elektrinis varikliai užtikrina 136 DIN AG (100 kW), todėl „Auris Hybrid Touring Sports“ iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 10,9 sekundes ir išvystyti 180 km/val. greitį.”

Visiškai hibridinis „Auris Touring Sports“ išmeta vos 85 g/km CO2, o lyginant su panašių charakteristikų dyzeliniais automobiliais jis skleidžia gerokai mažiau sveikatai pavojingų NOx ir NO dalelių.

Naujojo „Auris Touring Sports“ kaina prasideda nuo 55 790 Lt.

Naująjį „Toyota“ universalą Lietuvoje bus galima išvysti nuo rugpjūčio mėnesio.