Erdvus, geras, už priimtiną kainą

Man patinka!

Tai faktas: Škoda Octavia Combi turi savo paskyrą facebooke tinkle. Tačiau jis patinka ir tiems žmonėms, kurie mieliau kalbasi gyvai, nei bendrauja per „Twitter“ – jie paprasčiausiai ieško gero automobilio už gerą kainą.

Statistinis Lietuvos gyventojas prie automobilio vairo vidutiniškai per dieną praleidžia apie pusantros valandos. Taigi mašina turėtų būti erdvi, patogi ir už priimtiną kainą. Tokį rasti sunku. Todėl mūsų darbuotojas, laikantis lentelę su į viršų iškeltu nykščiu, vertindamas daugelį modelių pirštą nuleistų žemyn.

Dydžiu Škoda beveik prilygsta Passat

Antros kartos Škoda Octavia Combi rinkoje pasirodė 2005 metais. VW koncernas čekų „kūdikiui“ suteikė gerus genus ir į gyvenimą išleido aprūpinęs ištvermingumu išsiskiriančio Golf V modelio technologijomis. Arba galima teigti, kad technologijos buvo pasiskolintos iš Passat, tačiau tai vienas ir tas pats, nes visi šiuolaikiniai VW modeliai priklauso vienai „virtuvei“.

Erdvumu Octavia nenusileidžia Passat Variant. Nors Škoda bagažinės talpa 111 litrų mažesnė, krovinių skyriaus pločiu (plius 2 cm) ir ilgiu (plius 1 cm) jis lenkia Volkswagen.

Beje, iki 2009 m. kosmetinio atnaujinimo ir dar šiek tiek ilgiau į Octavia buvo montuojami senieji VW „Pumpe-Düse“ tipo turbodyzeliniai varikliai, kurie tik palaipsniui buvo keičiami tyliai ir sklandžiai veikiančiais „Common-Rail“ motorais. Šiuolaikiški TSI benzininiai varikliai į Škoda modelius pradėti montuoti taip pat šiek tiek vėliau – tik nuo 2007 m. vidurio. Iki to laiko dažniausiai buvo montuojami jau Golf IV naudoti benzininiai varikliai, kurių galia siekė 75, 102 ir 115 AG. Galingiausia modifikacija Octavia RS buvo aprūpinta 200 AG turbobenzininiu motoru, naudojamu Golf GTI, be to, į šį modelį buvo montuojamas ir 170 AG TDI variklis. Beje, pastarasis turėjo bėdų dėl užsikemšančių purkštukų, todėl sumažėdavo variklio pajėgumas. Beje, purkštukai gali būti valomi ultragarsiniu valytuvu. Šį trūkumą turi tik „Pumpe-Düse“ motorai, ir jau 2008 m. balandį RS gavo ne tokį jautrų „Common-Rail“ TDI variklį.

Dažniausiai pasitaikančius defektus – labai greitai rūdijančias oro kondicionieriaus detales, nepatvarius amortizatorius arba radijo grotuvą, kuris neskaito CD – Škoda gamintojai pašalino dar iki 2007 m. vidurio. Baigiant apie šią Octavia galima pasakyti taip: nykštį aukštyn, nes tai labai geros būklės naudotas automobilis.