Stilingasis Range Rover Sport


Naujasis Sport pelnytai įsiterpia tarp Range Rover ir Evoque modelių.

Šį kartą didįjį darbą atliko „svorio konsultantai“: jie Range Rover Sport svorį sumažino net 420 kilogramų. Tai brangiai kainuojančios „aliumininės“ dietos nuopelnas – Sport modelio kėbulas pagamintas iš presuoto lengvojo metalo.
Būdamas vairuotoju tai pastebi iškart. Dar niekada joks Range Rover modelis nevažiavo taip guviai. Pavadinimą Sport jis gavo pelnytai. Kad nesuprastume vieni kitų klaidingai: ir šis Range Rover nėra sportinis automobilis, tačiau jis važiuoja žvitriai, o vairuotojas pamiršta, kad tai 4,85 m ilgio milžinas.
Kartu su gerai suderinta važiuokle daug kuo prie lengvumo prisidėjo ir variklis – vykęs kompromisas tarp sveiko sportiškumo ir švelnaus komforto. Dyzelinis V6 variklis, kuris buvo sukurtas panaudojus „Ford“ ir „Peugeot“ technologijas, yra maloniai tylus. Jis savo kietą būdą lyg „supakuoja į vatą“, todėl lieka girdėti tik paviršutiniškas šnabždesys. V6 variklio galingumas – 292 AG, iki 100 km/h – per 7,2 s, maksimalus greitis – 222 km/h – džiuginantys duomenys. Minkštu pavarų perjungimu rūpinasi aštuonių pakopų automatinė pavarų dėžė, kurią pagamino pavarų gaminimo ekspertė, įmonė ZF iš Fydrichshafeno.
Puikios yra ir degalų sąnaudos – 7,5 l dyzelino 100 km kelio. Tiesa, tikrovėje jos tikrai bus vienu ar dviem litrais didesnės, bet tokiam dideliam automobiliui tai vis tiek geras rezultatas.
Beje, Ranger Rover Sport yra tik su permanentiniu visų ratų pavaros mechanizmu. Tačiau klientas gali rinktis iš dviejų variantų: vienas yra sportiškai suderintas važinėti greitkeliais, kitas – labiau tinka bekelei.