Daugiau elegancijos, geresnė ergonomika, taupesni ir švaresni varikliai – būtent tokia yra naujos laidos „Opel Insignia“, pakankamai sėkmingai Europoje parduodamas „General Motors“ produktas.
Ligšiolinis „Insignia“ buvo palyginti gerai vertinamas vidutinės klasės modelis, o priekaištų susilaukdavo dėl mygtukais perkrauto prietaisų skydelio ir centrinės konsolės. Akivaizdu, kad Vokietijos Riuselsheimo mieste įsikūrusio gamintojo konstruktoriai atsižvelgė vairuotojų bei žurnalistų kritiką ir naujajame modelyje pasistengė panaikinti mygtukų netvarką ir supaprastinti prietaisų skydelį.
Ne pačiose pigiausiose versijose viduryje gali būti montuojamas liečiamasis LCD ekranas, panašus į išmanųjį telefoną. Brangesnėse modifikacijose greitis rodomas skaitmeniniame spidometre, kuriame yra galimybė ir matyti informaciją iš navigacinės sistemos bei audioaparatūros. Iš prabangesnių automobilių „Opel“ pasiskolino ir LCD ekraną teleinformacinių sistemų valdymui – panašiai kaip „Audi“ modeliuose A3, A6 ar A8 – naujovė atpažįsta net pirštu rašomas raides.
Dar vienas naujojo „Insignia“ pakeitimas – kur kas komfortiškesnė važiuoklė, kuri dabar kur kas minkštesnė. Vairuotojai, norintys važinėti dinamiškiau, gali rinktis sportinę važiuoklę.
Naujame modelyje montuojami visiškai nauji varikliai – tai „Opel“ koncernui leidžia neatsilikti nuo konkurentų. Vienas iš įdomesnių pasiūlymų – 2.0 CDTI/140 AG motoras, modelis su tokiu motoru sunaudoja vos 3,7 l/100 km degalų.
Kalbant apie benzininius motorus, 1,4 Turbo variklis jau dabar atitinka „Euro 6“, o turbininiai 1.6 ir 2.0 motorai atitinkamai pasiekia 170 ir 250 AG. Techninės „Insignia“ naujovės pabrėžtos stilingais pakeitimais: automobilio priekyje atsirado didesnės chromuotos grotelės su „Opel“ ženklu, o gale – naujos LED lempos ir daugiau chromo turinčios apdailos detalės.