Audi 2,5 TFSI – tarptautinis „Metų variklio 2014“ titulas

Audi TFSI technologija jau dešimtus metus iš eilės skina laurus „Metų variklio” varžytuvėse. Nuo 2005 iki 2009 metų Audi TFSI motorai kasmet tapdavo nugalėtojais nuo 1,8 l iki 2,0 l darbinio tūrio kategorijose, o štai 2010 – 2014 metais kasmetinė lyderystė persikėlė į kitą – nuo 2,0 iki 2,5 darbinio tūrio kategoriją, kurioje jau penktą kartą iš eilės laimi minėtos technologijos penkių cilindrų Audi variklis.

Tarptautiniuose Metų variklio 2014 rinkimuose, jėgos agregatų kategorijoje nuo dviejų iki dviejų su puse litro darbo tūrio, geriausiu pripažintas Audi 2.5 TFSI variklis. Jam pirmenybę suteikė net 82 vertinimo komisijos nariai.

Šiame 2,5 litro darbo tūrio benzininiame variklyje pritaikytos abi Audi bendrovės išrastos technologijos – turbo įpūtimas ir FSI tiesioginis įpurškimas. Būtent vykęs šių dviejų technologijų derinys ir lėmė pergalę.

2.5 litro TFSI motoras montuojamas į padidintos galios Audi Q3 RS.

Sumontuotas į Audi Q3 RS indeksais pažymėtą miesto visureigį, šis 2480 cm3 darbinio tūrio variklis išvysto maksimalų 265 kW (360 AG) pajėgumą, pasiekiamą 5200 – 6700 aps./min. diapazone.

Maksimalus 4420 Nm sukimo momentas pasiekiamas 1500 – 5200 aps./min. diapazone.

Šių parametrų dėka minėtas visureigis iš vietos iki 100 km/val.  įsibėgėja per 5,2 sek. Maksimalus greitis be ribojimo priemonių – 250 km/val.

www.www.auto-bild.lt