Atnaujindami galingąjį Audi RS7 Sportback, inžinieriai ir dizaineriai kuklumu netryško – antroji šio šaunaus penkiadurio kupė versija tapo dar veržlesnė ir patrauklesnė. Išorės dizainas pasipildė įdomiais štrichais, labai pailgėjo komforto ir pramogų elektronikos sąrašas. Į konstruktorių dirbtuves trumpam sugrįžęs 412 kW (560 AG) galios 4.0 TFSI variklis tapo dar ekonomiškesnis ir ekologiškesnis. Beje, galios ir dinamiškumo parametrams tai neatsiliepė.
Nesenstančių formų kėbulas su ilgu variklio gaubtu, įdomiai žemėjančiu galiniu statramsčiu ir netikėtai suformuota galine dalimi atrodo iš tiesų grakščiai. Atnaujinto Audi RS7 Sportback išvaizdoje įprasminta visa pirmtako elegancija, papildyta veržlumą bei sportiškumą simbolizuojančiais elementais. Naujų bruožų įgijo firminių singleframe stiliaus radiatoriaus grotelių rėmas su RS šeimynai būdingomis korinės struktūros grotelėmis, bamperiai, išmetimo vamzdžių zona ir, žinoma, žibintų forma bei apipavidalinimas. Galima rinktis vieną iš bendrą spalvinį išorės sprendimą lemiančių trijų papildomų išorės apdailos paketų – matinio aliuminio, blizgančio chromo ir anglies pluošto.
Anksčiau visiška naujove buvę LED žibintai tapo bazinio komplekto dalimi. Pageidaujantys pažangiausių šviestuvų, gali užsisakyti priešinio eismo dalyvių visiškai neakinančius automatizuotus Matrix LED žibintus su dinaminiais posūkio signalais. Papildomai galima užsisakyti elegancija alsuojančius tamsintus žibintų stiklus. Kurdami galinius žibintus, Audi apšvietimo specialistai padirbėjo iš peties – pakeitus lempučių išdėstymą žibintų blokuose, galiniai žibintai tapo dar išraiškingesni. Kėbulo spalvų paletę papildė trys naujos spalvos – sidabrinis Floret Silver metalikas, baltas Glacier White metalikas, juodas Mythos Black metalikas ir mėlynas Sepang Blue perlamutras.
Pagrindiniai salono akcentai – RS sportinės sėdynės ir juodi apmušalai. Diskretiškai, vengiant radikalių pokyčių perdirbtas prietaisų skydelis funkcionalus ir ergonomiškas. Nuo šiol oro kondicionavimo sistema sutelkta į vieną mazgą, o jos valdymo skydeliai įdomiai išdėstyti ventiliacijos kiaurymių centruose. Naujos formos pavarų perjungimo svirtelės tapo dar patogesnės, o patį prietaisų skydelį papuošė quattro emblema. Bazinio komplekto sąraše yra MMI daugiafunkcinė automagnetola su MMI touch jutikline sąsaja ir galinga informacinių pramogų platforma su naujausios kartos Nvidia grafikos procesoriumi.
Variklio skyriuje sumontuotas benzininis keturių litrų darbinio tūrio V8 formos, 412 kW (560 AG) galios 4.0 TFSI variklis, galintis išvystyti 700 Nm sukimo momentą, prieinamą 1750 – 5500 aps./ min. sūkių diapazone. Audi RS 7 Sportback nuo 0 iki 100 km/val. greitį pasiekia tik per 3,9 s, o maksimalus greitis elektronikos apribotas iki 250 km/val. Tačiau tai galioja tik standartinėje komplektacijoje. Galima užsisakyti dar du papildomus paketus. Pirmasis automobiliui leidžia įsibėgėti iki 280 km/val, o antrasis net iki 305 km/val. Vidutinės degalų sąnaudos yra tik 9,5 l benzino 100 km kelio, vidutinė CO2 tarša siekia 221 g/ km. Galingam V8 varikliui tai puikus rodiklis. Esminis vaidmuo mažinant degalų sąnaudas ir taršą tenka COD automatinio cilindrų atjungimo technologijai, atjungiančiai cilindrus varikliui veikiant nedidelėmis apkrovomis.
Variklio judesį patikimai valdo 8 laipsnių tiptronic pavarų dėžė ir quattro nuolatinė visų ratų pavara. Pagal užsakymą galinėje ašyje galima įrengti sportinį diferencialą.
Automobilis turi specialiai patobulintą pneumatinę pakabą, kuri gali nuleisti automobilį 20 mm arčiau žemės. Ji reguliuojama per Audi drive select kompleksinio valdymo sistemą. Papildomai galima užsisakyti standesnę RS sportinę pakabą, veikiančią su DRC dinaminio valdymo sistema. Taip pat galima užsisakyti dinaminį vairo stiprintuvą.
Atnaujintas Audi RS 7 Sportback komplektuojamas 20 colių lengvo lydinio ratlankiais. Papildomai galima rinktis keleto skirtingų spalvų 21 colio lengvo lydinio ratlankius. Pro ratlankių stipinus matyti masyvūs ventiliuojami banguoto paviršiaus stabdžių diskai. Važinėjant autodromuose ir lenktynių trasose, galima atjungti ESC elektrinio stabilumo paketą.
Vokietijoje Audi RS 7 Sportback bus galima užsisakyti pradedant nuo 2014 m. trečiojo ketvirčio. Tikimasi, kad šis modelis kainuos nuo 113300 eurų.
www.www.auto-bild.lt