Audi AG tapo pirmuoju Vokietijos automobilių gamintoju, gavusiu prestižinį Gold Global Effie auksinį prizą. Šiuo aukštu apdovanojimu įvertinta tarptautinė reklamos kampanija „land of quattro” („quattro šalis”), supažindinanti su aukštesnės klasės Audi modeliuose naudojama quattro visų ratų pavara bei jos konstrukcija, veikimo principais ir didesnio pravažumo pranašumais.
2012 – ųjų metų žiemą Audi bendrovė sukūrė ir pradėjo „land of quattro” leitmotyvo vienijamą plataus mąsto integruotą komunikacinę kampaniją, apimančią reklamą spaudoje, žiemos sporto renginių rėmimą ir viešinimąsi netradiciniais aktyvios veiklos lauke būdais.
TV reklamai Audi parinko kiekvienai tikslinei rinkai būdingą tematiką. Pirmiausiai reklaminis turinys buvo suformuotas Vokietijos, Austrijos ir Rusijos rinkoms. Vėliau „quattro šalies” stiliaus kampanijos buvo adaptuotos 28 pasaulio šalims, kurioms sukurti reklaminiai serialai. Visas reklamas vienija vienintelis motyvas: nesvarbu, kokios tos šalies klimatinės sąlygos, Quattro pavarai nebaisios jokios gamtos išdaigos. Štai, pavyzdžiui, Berlyno reklamos agentūros „thjnk” sukurta „Germany. Land of quattro” reklama siūlo neboti ir drąsiai leistis į kelionę per lietų ar sniegą net nežinomais Vokietijos keliukais nuo Šiaurės jūros pakrantės iki Alpių priekalnių.
Kampanijos rėmuose sukurtuose socialiniuose tinkluose internautai turėjo galimybę viešinti savo asmeninę važinėjimo su quattro pavara patirtį ir rinkti geriausias istorijas. Beveik prieš dvejus metus pradėta tarptautinė reklamos kampanija vykdoma ir plėtojama toliau, didinant rinkų ir tikslinės auditorijos aprėptį.
Gold Effie prizas užims deramą vietą tarp kitų už įvairių laikų quattro reklamą gautų apdovanojimų. 1980 – aisiais debiutavęs vadinamasis Ur-quattro taip pat buvo įvestas į rinką itin agresyviomis reklamos priemonėmis. Laikui bėgant, quattro žyma modelio pavadinime tapo patikimumo, kokybės ir išskirtinumo ženklu. Iki šiol parduota beveik 6 mln. Audi modelių, turinčių quattro pavarą.
Audi gamintojai prognozuoja, jog dar šį mėnesį nuo konvejerio gali nuriedėti šešiamilijoninis quattro modelis ir nekantriai ruošiasi šiai sukakčiai. 2013 metais Audi pardavė daugiausiai visais ratais varomų automobilių iš visų Premium segmento markių. Maždaug 44% naujų Audi pirkėjų, t.y., beveik vienas iš dviejų, renkasi Audi su visais varomaisiais ratais.
www.www.auto-bild.lt