Vokietijos autožurnalistų sąjunga apdovanojo dr. U.Hakenbergą

1955 metais iš Augsburge esančiame MAN muziejuje saugomo pirmojo Rudolfo Dyzelio sukonstruoto variklio buvo išsuktas vienas archaiškos formos varžtas. Toks, kokie  masiškai buvo naudojami automobilizacijos aušroje.

Šio varžto pagrindu pradėta gaminti įdomios formos vyriškus žiedus, kurie buvo pavadinti „Dyzelio žiedais”.

Nuo 1955 metų Vokietijos autožurnalistų sąjunga (VdM) įsteigė specialų prizą – auksinį „Dyzelio Žiedą”, kuriuo kasmet apdovanojami konstruktoriai, įnešę svarų indėlį stiprinant eismo saugumą.

Šiemet Dyzelio žiedą VdM skyrė Audi bendrovės vyr inžinieriui ir Volkswagen koncerno tarpžinybinės inžinierių grupės vadovui dr. Ulrichui Hakenbergui už viso gyvenimo nuopelnus automobilių saugos srityje. Apdovanojimas įteiktas AMI Auto Show automobilių parodoje Leipcige.

Per savo ilgą ir produktyvią karjerą Audi, Volkswagen ir Bentley bendrovėse, dr. U. Hakenbergas vadovavo daugelio automobilių saugos priemonių kūrimui. Jo vadovaujamoms inžinierių grupėms daug padėjo 1998 m. įsteigto Audi Autoavarijų tyrimų centro (AARU) mokslininkų įdirbis.

Įdomu tai, kad būtent vadovaujant U. Hakenbergui, Volkswagen koncerne buvo pripažinta, jog eismo saugumą kuria ne tik aktyvios ir pasyvios saugos priemonės, bet ir anksčiau prabangai priskirta ergonomikos ir komforto įranga bei pagalbinės vairavimo sistemos.

Minėta įranga didina vairavimo patogumą, mažina vairuojant neišvengiamai susidarantį nuovargį, padeda vairuotojui susitelkti tik į vairavimą, daugelį rutininių procesų patikint automatikai.

Atsiimdamas šį garbingą apdovanojimą, dr. U. Hakenbergas savo kalboje atskleidė, kad vienas iš jo veiklos prioritetų yra: „… maksimaliai įmanomai greitas saugos sistemų demokratizavimas. Naujos eismo saugos sistemos turi kuo greičiau paplisti visų klasių automobiliuose, neapsiribojant vien tik prabangiausiais ir sportiniais modeliais”.

www.www.auto-bild.lt