Antros kartos Opel Vivaro ateina su nauju dizainu

Antros kartos Opel Vivaro ateina su nauju dizainu, šiuolaikiškais varikliais ir didesne erdve viduje. Pakalbėkime apie jo perspektyvas.
„Opel“ ir toliau kovoja dėl rinkos. Po praėjusių metų naujų modelių ir šiuolaikiškų variklių pristatymo, atėjo eilė komercinių automobilių padaliniui. Po 13 metų sėkmingo buvimo rinkoje pristatytas antros kartos mažasis Vivaro, o didysis mikroautobusas Movano gavo du naujus turbodyzelinius variklius. Kas naujo? Naujasis Opel markės veidas atpažįstamas ir Vivaro modelyje.
Pusmėnulio formos šypsena prasideda nuo plačių radiatoriaus grotelių ir tęsiasi iki didelių lempų su papildomais LED dienos šviesos žibintais. Apskritai, mažasis mikroautobusas 22 centimetrais ilgesnis už savo pirmtaką. Dešimt centimetrų skirti krovinių skyriui, tad dabar šios erdvės tūris padidėja 200 litrų ir čia telpa trys europadėklai.
„Protingas“ liukas, įtaisytas po priekine keleivio sėdyne, leidžia į šį mikroautobusą pakrauti ilgus, siekiančius net 3,75 metro, krovinius. Trijų vietų salone jauku ir novatoriška, bet vyrauja tipiškas komercinių transporto priemonių bruožas – kietas plastikas. Šio tipo automobiliams labai svarbus kriterijus yra vidaus funkcionalumas ir ergonomika – juk vairuotojas neretai juose praleidžia visą darbo dieną. Didelė daiktadėžė, nulenkiama vidurinioji sėdynė, tampanti
biuro darbastaliu, „Bluetooth“ ir USB jungtys – visa tai įeina į standartinę komplektaciją.
Vairas ir vairuotojo sėdynė reguliuojami visomis kryptimis, taigi čia patogu bus bet kokio ūgio vairuotojui. Guvus ir taupus variklis Naujas 1,6 litro dyzelinis variklis su dviem turbinomis, pasiekiantis 120 AG ir 320 Nm sukimo momentą, dirba tyliai ir demonstruoja galią visame sūkių diapozone. Net važiuojant 170 km/h greičiu visiškai nesigirdi nei variklio, nei aerodinaminio garso. Šešių pavarų greičių dėžė gerai priderinta prie variklio, malonus vairo stiprintuvas
veikia tiksliai. Mažas vairas pakankamai informatyvus, o tai retenybė tarp šio segmento atstovų.
Tas pat pasakytina ir apie stabdžius. Gamintojas skelbia, kad vidutinės degalų sąnaudos yra 5,9 l/100 km, o tai tikrai nėra toli nuo realybės – per mūsų bandomąjį važiavimą kompiuteris rodė 6,5 litro vidurkį, nors visai nesistengėme važiuoti taupiai. Mažojo mikroautobuso kainos Lietuvoje bus paskelbtos
rugsėjo pradžioje.
TECHNINIAI DUOMENYS
Opel Vivaro 1.6 Biturbo Variklis – biturbodyzelinis, L4 l Darbinis tūris – 1598 cm3 l Maks. galia – 88 kW (120 AG) esant 3500 aps./min. l Maks. sukimo momentas – 320 Nm esant 1500 aps./min. l Pavarų dėžė – 6 bėgių mechaninė l Ilgis/plotis/aukštis – 1971/1955/4998 mm l Maks. greitis – 172 km/h l Vid. degalų sąnaudos – 5,9 l/100 km l Degalų bako talpa – 80 l l CO2 – 155 g/km l Kaina Lietuvoje – n.d.
ABL, 2014 m. Nr. 6

ABL, 2014 m. Nr. 6