
Automobilio ilgis 4,16 m, o tai nedaug daugiau nei daugumos vidutinio dydžio B klasės atstovų (Polo – 3,97 m, Punto – 4,06 m) ir šiek tiek mažiau nei populiariausių MPV modelių (Citroën Berlingo/Peugeot Partner – 4,38 m). Kuo naujasis Ford nori mus suvilioti? Erdvės atžvilgiu Tourneo Courier neturi ko gėdytis – keturi suaugusieji gali juo keliauti be mažiausių rūpesčių.
Kodėl ne penki, jei parašyta, kad automobilis penkiavietis? Naujojo Ford trūkumas yra plotis – šis modelis tikrai yra arčiau B klasės atstovų. Privalumas, palyginti su konkurentais, tai iš abiejų pusių esančios stumdomos durelės. Trūkumas – bagažinės tūris. Gamintojas deklaruoja, kad jos talpa yra 708 l, tiesa,
kai skaičiuojama nuo pat stogo.
Sulanksčius sėdynes, bagažinės talpa padidėja iki 1656 l. Skiriamasis ženklas – pakaba Tourneo Courier siūlomas su trimis varikliais: benzininiu 1.0/100
AG ir dyzeliniais 1.5/75 ir 1.6/95 AG. Turėjome progą pasivažinėti dviem galingesniais. Litrinis „EcoBoost“, atrodo, labiausiai tinka šio dydžio automobiliui.
Bandomojo važiavimo metu, švelniai spaudžiant akceleratoriaus paminą, kompiuteris rodė vidutines 6,9 l/100 km sąnaudas – gamintojas žada 1,4 l mažesnes. Šiek tiek nuvylė dyzelis. Iš jo tikėjomės geresnės dinamikos, o ir degalų sąnaudos svyravo apie 5 l/100 km (gamintojas deklaruoja 3,7 l/100 km).
Jokios staigmenos nepadarė važiuoklė – Ford yra Ford, ir vairuoti jį visada malonu. Ne išimtis ir Courier, nepaisant paaukštinto kėbulo.
TECHNINIAI DUOMENYS
Ford Tourneo Courier 1.0 Variklis – turbobenzininis, L3 l Darbinis tūris – 998 cm3 l Maks. galia – 74 kW (100 AG) esant 6000 aps./min. l Maks. sukimo momentas – 170 Nm esant 1400 aps./min. l Pavarų dėžė – 5 bėgių mechaninė l Ilgis/plotis/aukštis – 4157/1976/1726 mm l Bagažinės talpa – 708–1656 l l Automobilio svoris – 1185 kg l Kraulumas – 580 kg l 0–100 km/h – per 12,3 s l Maks. greitis – 173 km/h l Vid. degalų sąnaudos – 5,4 l/100 km l Degalų
bako talpa – 45 l l CO2 – 124 g/km l Speciali kaina – 51 351 Lt (įprasta – 54 067 Lt).
ABL, 2014 m. Nr. 6