Sąžiningai perskaičiuotos kainos skatins konkurenciją taksi rinkoje

„Smart taxi“ tapo pirmąja taksi įmone, prisijungusia prie Geros verslo praktikos, įvedant eurą, memorandumo. Jį pasirašiusios įmonės pasižada sąžiningai perskaičiuoti prekių ir paslaugų kainas įvedant eurą bei nesinaudoti įvedimu,  kaip pretekstu kelti kainas.

„Didžioji dalis mūsų įmonės klientų – Vilniaus viešbučiai ir restoranai, kviečiantys taksi savo klientams užsieniečiams, tad skaidrus verslas – itin svarbu. Taksi vairuotojo aptarnavimo kultūra, automobilio būklė ir sąžiningi tarifai formuoja Vilniaus, o kartu ir Lietuvos, kaip europietiškos šalies, kurioje negalioja laukinės rinkos įstatymai, įvaizdį. Kviečiame ir savo konkurentus prisijungti prie šio memorandumo, kadangi skaidri konkurencija pagerins viso taksi sektoriaus teikiamų paslaugų kokybę“, – teigia „Smart taxi“ vadovas Vytautas Reisas.

Lietuvos Statistikos departamento duomenimis, turistų, atvykstančių į Lietuvą iš užsienio šalių, daugėja: nuo 2011 m. iki 2013 m. tokių vizitų padaugėjo 16 proc. – net iki 5,2 milijonų per metus. Ypač sparčiai augo ir Lietuvoje apsilankiusių turistų iš euro zonos šalių skaičius – nuo 2011 m. jis padidėjo net 2,5 karto. Lietuvoje 2015 m. įvedus eurą, turistams iš euro zonos šalių taps dar patogiau atsiskaityti bendrąja Europos valiuta.

Prisijungusios prie memorandumo įmonės pasižada perskaičiuojant kainas, jas apvalinti tiksliai pagal nustatytą kursą ir apvalinimo taisykles, apmokyti vartotojus aptarnaujančius darbuotojus, kad šie sugebėtų tinkamai pagal savo kompetenciją paaiškinti prekių ar paslaugų kainų perskaičiavimo iš litų į eurus principus bei skatinti prisijungti prie Memorandumo savo dalykinius partnerius ir tiekėjus.

2013 metais paskelbtas Vilniaus savivaldybės atliktas tyrimas atskleidė, kad atvykę į Vilnių  turistai dažniausiai renkasi savarankišką pasivaikščiojimą po miestą, lankosi kavinėse, restoranuose, apžiūri įžymius objektus, muziejus, galerijas, taip pat apsiperka. Apklausus miesto svečius iš kitų šalių, beveik visi pateikti kriterijai apie Vilnių buvo įvertinti vidutiniškai 4 balais ir aukščiau iš 5 galimų. Aukščiausiai įvertintas buvo vilniečių draugiškumas ir svetingumas bei taksi paslaugos (išskyrus taksi paslaugas iš oro uosto). Vidutiniškai įvertinti viešieji tualetai bei informacija apie viešąjį transportą. Geriausiai Vilniaus turizmo galimybes yra įvertinę lenkai, prasčiausiai – prancūzai.

2012 metais įkurtos įmonės „Smart Taxi“ automobilių parką sudaro benzininiai „Toyota Verso“ ir hibridiniai „Toyota Prius“ automobiliai, nuo balandžio vidurio „Smart taxi“ pasipildė penkiais naujais verslo klasės sedanais „Toyota Corolla“ ir dviem „Toyota Verso“. Keleivių patogumui sukurta elektroninė užsakymų sistema leidžia internete administruoti ir stebėti savo taksi užsakymus, taksi automobiliuose įrengti kortelių skaitytuvai bei belaidis interneto ryšys.

www.www.auto-bild.lt