Nauji „Porsche 911 Carrera GTS“ modeliai – dar greitesni ir dinamiškesni

911 Carrera 4 GTS CabrioletSportinių automobilių gamintojas „Porsche“ prie starto linijos išrikiavo antros kartos „Porsche 911 Carrera GTS“ modelius. Keturi modelio variantai – galiniais arba visais keturiais ratais varomas kupė ir kabrioletas – užpildys nišą tarp „911 Carrera S“ modelio ir lenktynių trasoms skirto, bet įprastose gatvėse taip pat tinkančio „Porsche 911 GT3“ automobilio.

Daugiau dinamiškumo ir vairavimo malonumo „911 Carrera GTS“ modeliui suteiks jame esantis 2,8 litrų darbinio tūrio 430 AG (316 kW) galią išvystantis variklis, „Sport Chrono“ paketas ir „Porsche“ sukurta aktyvi amortizatorių sistema PASM, kuri gali pažeminti automobilio pakabos aukštį 10 milimetrų. Inžinieriams padidinus naujojo modelio efektyvumą pagerėjo ir įsibėgėjimo sparta, ir maksimalus išvystomas greitis. Nepaisant to, degalų sąnaudos išliko tokios pačios, kaip ir „Carrera S“ versijoje.

Autodesk VRED Professional 2014 SR1-SP7Naujosios „911 Carrera GTS“ versija su dviejų sankabų pavarų dėže „Porsche Doppelkupplung“ (PDK) 100 km/val. greitį pasiekia vos per 4 sek. (kabrioletas – per 4,2 sek.). Visos naujojo modelio versijos išvysto didesnį nei 300 km/val. greitį, o didžiausią – 306 km/val. – pasiekia „911 Carrera GTS“ kupė su mechanine pavarų dėže ir galiniais varančiaisiais ratais.

Naujųjų modelių standartinėje komplektacijoje bus įranga, kuri anksčiau buvo kaip papildoma – pavyzdžiui, biksenoniniai žibintai su „Porsche Dynamic Light System“ (ji reguliuoja žibintų šviesą priklausomai nuo automobilio važiavimo greičio ir posūkių) ir sportinė išmetimo sistema, kuri užtikrina tikrą GTS modeliams būdingą variklio griausmą. Kaip ir kituose GTS modeliuose, vairuotojas ir keleivis šalia jo sėdės išskirtiniame „Alcantara“ salone – sportinėse sėdynėse, kurių šonuose naudojama oda, o centrinėje dalyje – „Alcantara“ oda.

911 Carrera GTS CoupéNaujųjų 911 modelių išorė, kaip ir visų „Porsche“ GTS versijų, skirsis nuo įprastų „Carrera“ automobilių. Naujuosiuose modeliuose naudojami „911 Carrera 4“ kėbulai su plačiomis galinėmis arkomis ir plačiais ratais. Standartinėje komplektacijoje yra 20 colių skersmens ratai, o jų tvirtinimo elementai nudažyti išskirtine matine juoda spalva. Automobilio priekyje montuojamos naujos apdailos detalės ir tamsinti biksenoniniai žibintai. Juodos oro įsiurbimo grotelės ir gale esantys chromuoti išmetimo vamzdžiai perteiks GTS būdingą charakterį.

Porsche 911 Carrera GTS (10) (1)„911 Carrera“ asortimente šiuo metu yra jau 12 sportinių automobilių, skaičiuojant trijų modelių kupė ir kabrioleto versijas, varomas galiniais ar priekiniais ratais. „Porsche“ atstovė Lietuvoje „Prime Auto“ skelbia, kad jau priima „911 Carrera GTS“ ir „911 Carrera 4 GTS“ modelių užsakymus Lietuvoje. Naujojo modelio kaina prasideda nuo 119 306 eurų (412 tūkst. litų).

Techniniai duomenys:

  • „911 Carrera GTS Coupe“: degalų sunaudojimas važiuojant miesto sąlygomis 13,7 – 12,2 l/100 km; užmiestyje 7,5 – 6,7 l/100 km; mišrus 9,5 – 8,7 l/100 km; CO2 emisijos 223 – 202 g/km; efektyvumo klasė: G – F
  • „911 Carrera GTS Cabriolet“: degalų sunaudojimas važiuojant miesto sąlygomis 13,7 – 12,3 l/100 km; užmiestyje 7,6 – 6,9 l/100 km; mišrus 9,7 – 8,9 l/100 km; CO2 emisijos 228 – 207 g/km; efektyvumo klasė: G – F
  • „911 Carrera 4 GTS Coupe“: degalų sunaudojimas važiuojant miesto sąlygomis 13,8 – 12,5 l/100 km; užmiestyje 7,7 – 7,1 l/100 km; mišrus 9,9 – 9,1 l/100 km; CO2 emisijos 233 – 212 g/km; efektyvumo klasė: G
  • „911 Carrera 4 GTS Cabriolet“: degalų sunaudojimas važiuojant miesto sąlygomis 13,9 – 12,5 l/100 km; užmiestyje 7,7 – 7,1 l/100 km; mišrus 10,0 – 9,2 l/100 km; CO2 emisijos 235 – 214 g/km; efektyvumo klasė: G – F

„Porsche“ atstovas Lietuvoje „Prime Auto“ priklauso tarptautinei įmonių grupei „Modus grupė“, kuri vykdo veiklą automobilių prekybos ir techninio aptarnavimo, nekilnojamojo turto vystymo, automobilių aikštelių valdymo ir energetikos srityse. Įmonių grupei iš viso priklauso 20 įmonių.

Gamintojo foto

www.auto-bild.lt