„Audi“ gamintojai nestokoja optimizmo

Die AUDI AG ist mit einem deutlichen Absatzwachstum in das vierte Quartal des Jahres gestartet: Im Oktober erhoehten sich die weltweiten Auslieferungen gegenueber dem Vorjahresmonat um 10,8 Prozent auf rund 146.200 Automobile. Kumuliert ist damit der Audi-Absatz seit Januar um 10,1 Prozent auf rund 1.444.900 Einheiten gestiegen.     Bild: Der Audi SQ5*    Verbrauchsangaben Audi SQ5 3.0 TDI quattro:Kraftstoffverbrauch kombiniert in l/100 km: 6,8;CO2-Emission kombiniert in g/km: 179AUDI AG išplatintame pranešime spaudai – vien tik džiugios naujienos: tvarus augimas per visus praėjusius 3 šių metų ketvirčius, įspūdingi spalio pardavimai ir neslopstančio augimo prognozė paskutiniajam 2014-ųjų ketvirčiui. Spalio mėnesį pasaulyje parduota 146 200 naujų Audi automobilių arba net 10,8% daugiau, nei pernai tuo pačiu metu.

Spalis buvo ypač palankus Kinijos, JAV ir Didžiosios Britanijos rinkoms. Iš viso nuo metų pradžios naujo Audi rakteliai įteikti net 1444900 vairuotojų. Šis skaičius yra 10,1% didesnis, nei pernykštis, užfiksuotas per tą patį laikotarpį.

Nors Europos rinka kol kas dar nepasiekė ikikrizinio 2007 metų lygio, būtent čia užfiksuotas dar vienas pardavimų rekordas. Per 10 šių metų mėnesių Senajame žemyne realizuota 655100 automobilių, iš kurių spalio mėnesį – net 65100 vnt. (+5,4%).

Geros žinios iš Belgijos (2725 vnt., +11,9%), Ispanijos (3139 vnt., +21,3%) ir Didžiosios Britanijos (12721 vnt., +22,1%). Tam tikras pardavimų augimas fiksuotas ir Vokietijos rinkoje (22905 vnt., +0,5%).

Pasaulinės politikos aktualijos ir su jomis susiję ekonominiai dalykai neigiamai paveikė ne vieną šių metų mėnesį augusią Rusijos rinką (2624 vnt., -15,8%).

Nepaisant keleto sėkmingų šių metų mėnesių, Audi pardavimai nuo metų pradžios čia sumažėjo 5,8%. Tačiau nestinga ir santūraus optimizmo, nes Audi pardavimų rezultatai pakankamai stabilūs ir daug geresni už dabartinį visos Rusijos naujų automobilių rinkos vidurkį.

Kitoje Žemės rutulio pusėje maloniai stebino iki tol įspūdingais skaičiais nepasižymėjusi Japonija (1976 vnt., +14,9% ) ir tarsi iš naujo Audi atradusios Australija (1627 vnt., +27,0%) ir Kanada (2497 vnt., +28,1%). Audi analitikai tvirtina, kad minėtose rinkose per 5 pastaruosius metus pardavimai išaugo dvigubai.

Neregėto mąsto augimas fiksuotas Turkijoje (1453 vnt., +35,7%) ir Brazilijoje (1201 vnt., +84,5%).

Dviženkliu augimu taip pat pasižymėjo JAV (15150 vnt., +16,5) ir Kinijos (48108 vnt., +17%) rinkos.

„Audi“ nuotr.

www.auto-bild.lt