„PZU Lietuva“ Ryšių su klientais valdymo specialistai pastebi, kad šiemet išmokėta net 41 proc. daugiau greitųjų žalų, t.y. nedidelių išmokų, sumokamų be automobilio apžiūros.
„Šiemet pusė visų išmokėtų greitų žalų sudaro išmokos už nežymius automobilių pažeidimus. Dažniausiai tai vienos ar dviejų detalių pažeidimai, kuriuos galima greitai pašalinti arba kurie nereikalauja skubaus remonto. Tai būdinga dabartiniam metų laikui“, – teigia „PZU Lietuva“ Žalų departamento direktorius Gytis Matiukas.
Greitos žalos išmokamos dažniausiai už išorinius automobilio kėbulo apgadinimus, kai nukenčia bamperiai, žibintai, sparnai, durys, variklio ir bagažinės dangčiai, veidrodžiai.
„Greitų išmokų apimtys šiemet įspūdingai ūgtelėjo – klientai jau žino nedidelių įvykių registravimo ir išmokų gavimo procedūras. Greitis yra svarbiausias faktorius vairuotojui, kuomet kalbame apie nedidelius automobilio apgadinimus. Paprastai klientai noriai renkasi tokį žalos išmokėjimo būdą, nes nereikia vykti į draudimo bendrovę ar jos remonto partnerį įvertinti nuostolių“, – sako Gytis Matiukas.
Draudikai pataria atkreipti dėmesį į besikeičiantį orą, tamsesnį paros metą ir pasikeitusias vairavimo sąlygas. Atšalus orams, pasirodžius pirmam sniegui dažnai įvyksta smulkūs eismo įvykiai dėl slidžios kelio dangos, netinkamai pasirinkto saugaus greičio ar atstumo tarp transporto priemonių.
„PZU Lietuva“ Žalų departamento vadovas pastebi, kad bendrovės žalų reguliavimo procesai yra įvertinti ISO 9001:2008 standartu. Tarptautinės sertifikavimo bendrovės suteiktu sertifikatu patvirtinama, kad visoje Lietuvoje veikiančiuose „PZU Lietuva“ žalų administravimo centruose įdiegta žalų administravimo kokybės vadybos sistema atitinka tarptautinį ISO 9001:2008 standartą.
www.auto-bild.lt