Galios burtažodis: „Ford Performance“     

“Ford Performance” sukurtas Ford Mustang Shelby GT350 rinkoje pasirodys 2016 metais

“Ford Performance” sukurtas „Ford Mustang Shelby GT350“ rinkoje pasirodys 2016 metais.

Naujasis „Ford“ padalinys gamins tik sportiškiausius modelius, pradės nuo naujo „Focus RS“

Gruodžio 15 d. „Ford“ žengia į galios žaidimų aikštelę suvienijusi savo specializuotus padalinius SVT, „Team RS“ ir „Ford Racing“ į globaliai veiksiančią galingiausių automobilių kūrimo laboratoriją „Ford Performance“, kuri iki 2020 metų į pasaulį ketina paleisti net 12 naujų modelių. Puolimą „Ford Performance“ pradės jau sausį vyksiančiame Detroito automobilių salone, kur ketinama paskelbti apie „Ford Mustang Shelby GT350R“, naują super-pikapą „Ford F-150 Raptor“ ir itin slaptą „Ford GT“. Maža to, Detroite ketinama pirmą kartą pristatyti visiškai naują „Ford Focus RS“, kurį koncernas planuoja parduoti visose rinkose.

„Ford Performance“ būstinė įsikurs Šarlotės mieste JAV, tačiau inžinerijos centrų padalinys turės visuose svarbiausiuose koncernui regionuose. „Ford Performance“ rūpinsis visa „Ford“ sportinių modifikacijų gama – nuo „Fiesta ST“ ir „Focus ST“ iki „Ford GT“.

„Ford Focus RS“ – ekstremalus 304 AG galios hečbekas – negaminamas nuo 2009 metų, todėl nenuostabu, kad įvairiausių gandų apie kultinį statusą turintį modelį prisikaupė nedidelis baseinas ir dar šiek tiek.

Šią savaitę dalį gandų išsklaidė „Ford“ viceprezidentas Rajas Nairas, patvirtinęs, kad „Focus RS“ tikrai bus, kad jis bus parduodamas visur, ne tik Europoje, kad jis bus automobilis „vairuotojui be kompromisų ir išskirtinis lenktynių trasoje“.

Techninių charakteristikų „Ford“ kol kas neatskleidžia, tačiau rinkoje jau kuris laikas sklinda informacija, kad naujojo RS jėgainė bus 2,3 litro darbinio tūrio keturių cilindrų „EcoBoost“ turbininis variklis, jau montuojamas į „Ford Mustang“. Pastarajame šis variklis generuoja 310 AG, tačiau gali būti, kad „Focus RS“ reikmėms variklio galia bus padidinta iki 325 ar net 350 AG.

Net ir turėdamas tiek galios, „Focus RS“ gali ir toliau likti varomas priekiniais ratais, nors rinkoje daugėja  gandų, kad „Ford“ inžinieriai svarsto keturių varomų ratų variantą.

Ankstesnės kartos Ford Focus RS sulaužė nemažai “karštų hečbekų“ rinkos stereotipų

Ankstesnės kartos „Ford Focus RS“ sulaužė nemažai “karštų hečbekų“ rinkos stereotipų.

Gamintojo nuotr.

www.auto-bild.lt