Praėjusiais, 2014 metais Audi AG pasauliniai pardavimai pranoko net didžiausius lūkesčius ir drąsiausias prognozes. Iš viso parduota 1741100 Audi markės automobilių arba beveik 41000 keturračių daugiau, nei planuota ir net 10,5% daugiau, nei 2013 metais. 2014-ųjų rezultatai – antras pagal dydį pardavimų rekordas bendrovės istorijoje. Net ir gruodžio mėnesį pardavimai nesulėtėjo. Metų pabaigoje realizuota 150000 naujų automobilių arba net 14,7% daugiau, nei 2013-ųjų gruodį.
Komentuodamas sėkmingus 2014 metų pardavimo rezultatus, Audi bendrovės vadovas Rupertas Štadleris atkreipė dėmesį, kad praėjusieji metai buvo modeliniai, tad didžiuliai pardavimai rodo ne ką kitą, kaip puikų naujų modelių pripažinimą ir komercinę sėkmę.
Tuo tarpu bendrovės marketingo direktorius Luka de Meo įžvelgė didėjančią globalizaciją ir kai kuriose rinkose vis dar išliekantį netikrumą.
Kalbėdamas apie pirmąjį veiksnį, marketingo vadovas akcentavo Audi sėkmę visose, net ir sudėtingiausiose rinkose bei pabrėžė, kad pavyko pasididinti rinkos dalį beveik visur pasaulyje.
Labai išaugo pardavimai Kinijos rinkoje, o Europoje jie sugrįžo į 2007 metais buvusį prieškrizinį lygį.
JAV rinkoje pardavimai ūgtelėjo net tris kartus. Daugiau nei 50-yje šalių Audi pardavė daugiausiai per visą prekybos tose šalyse istoriją. Jau penktus metus iš eilės bendrovės pasauliniai metiniai pardavimai auga daugiau, kaip po 100000 vienetų.
JAV 2014 metais pardavimai ūgtelėjo 15,2%, o nuo 2009 – padvigubėjo. Tais metais buvo parduota 82716 vnt., kai tuo tarpu 2014 metais – jau 182011 vnt.
Šiaurės Amerikoje dviženkliu metiniu augimu 2014 metais džiugino taip pat Kanada (+19.5%) ir Meksika (+10.5%).
Nepaisant didžiąją metų dalį vyravusių nepalankių ekonominių tendencijų, pardavimai Pietų Amerikoje vertintini kaip džiuginantys. Įspūdingu spurtu pasižymėjo Brazilija (12350 vnt., +89.9%), kurios įgaliotose atstovybėse net buvo susidaręs deficitas ir buvo pailgėjęs užsakymų atlikimo laikas.
Visoje Europoje parduota 762900 vnt. (+4,2%) Audi automobilių. Vertinant Vakarų europos rinką, čia pardavimai sugrįžo į prieškrizinį lygį ir net 8% viršijo gerais prieškriziniais metais laikytų 2007-ųjų pardavimus. Maloniai stebino Didžiosios Britanijos rinka (158829 vnt., +11,8%), kurioje pardavimai pirmą kartą istorijoje viršijo 150000 vnt. Ispanijoje (38277 vnt., +9,4%), Vokietijoje (255582 vnt., +2,2%) ir Italijoje (49022 vnt., +4,3%), Prancūzijoje (57214 vnt., +0,4%).
Deja, ekonominio nestabilumo šaltiniu tapusioje Rusijoje nepavyko išlaikyti 2013-ųjų pardavimų lygio (34014 vnt., -5,9%). Bet tai neblogas rezultatas turint galvoje, kad 2013 metai buvo rekordiniai Rusijoje, o šiais metais Audi verslas Rusijoje laikosi daug geriau, nei visa tos šalies naujų automobilių rinka.
Azijoje šalia jau daugiamečiu lyderiu tapusios Kinijos (578932 vnt., + 17,7%) maloniai stebino Japonijos, (31356vnt., +9,1%), spurtavo Pietų Korėjos (27647 vnt., +38%) ir po sunkmečio atsitiesė Indijos (10851 vnt., + 8,5%) rinkos.
Gamintojo nuotr.
www.auto-bild.lt