Audi atstovybėse – virtualios realybės šalmai

Die Audi VR experience bietet Kunden erstmals die Moeglichkeit, beim Haendlerbesuch ihr Wunschauto ueber eine Virtual Reality-Brille zu konfigurieren und in bislang ungekannter Realitaetsnaehe zu erleben. Die kompakte Brille zeigt das gesamte Modellportfolio der Vier Ringe einschliesslich aller moeglichen Ausstattungskombinationen. Als erster Automobilhersteller weltweit hat Audi dazu eine eigene Softwareloesung fuer die Virtual Reality-Anwendung entwickelt.Audi bendrovė glaudžiai integruoja elektroniką visose savo veiklos srityse, neapsiribodama vien tik automobiliais. Tai ir pažangūs gamybos robotai, ir išmani stovėjimo aikštelių įranga, ir „kalbantys” kelio ženklai.

Greitai įgaliotosiose atstovybėse atsiras įprastų kompiuterinių konfigūratorių darbą papildantys specialūs virtualios realybės šalmai. Jį užsidėjęs, būsimasis klientas galės „apeiti” konfigūratoriaus suformuotą automobilį, žvilgtelėti į bagažinę, pasukinėti visus galimus vairaračius, „atsisėsti“ į vairuotojo arba keleivio vietas, pamatyti, kaip pasikeistų prietaisų skydelis įdėjus arba išėmus kurią nors valdymo sistemą.

Virtualios realybės šalmas atpažįsta jį užsidėjusio žmogaus galvos judesius ir rodo žvilgsnio kryptimi atsiveriantį vaizdą.

Tikrovišką erdvinį garsą užtikrina ir pagal žmogaus galvos padėtį pritaikytos aukštos klasės Bang & Olufsen ausinės, įgalinančios girdėti durelių varstymo garsą arba iš palyginti, kaip salone skamba skirtingą garso kanalų skaičių turinčios garsiakalbių sistemos.

Numatyta galimybė virtualias automobilių demonstracijas organizuoti ne tik autosalono erdvėse, bet ir mobiliomis lauko sąlygomis – visa įranga lengvai telpa elegantiškame lagamine.

Sistema pirmą kartą pademonstruota šių metų Detroito autosalone.

Tikimasi, kad dalis Audi atstovybių šią įrangą gaus jau šių metų pabaigoje Tai ne pirmasis Audi įgaliotųjų atstovybių skaitmenizavimo projektas.

Nuo 2012 metų vykdomas Audi City projektas, pagal kurį kai kuriose stambiose atstovybėse įrengiami dideli ekranai, atvaizduojantys realaus dydžio automobilio vaizdą 1:1 masteliu, todėl klientas su pardavimo atstovo pagalba gali stebėti automobilio komplektavimo procesą, iš visų pusių apžvelgti automobilio dalis 3600 kampu.

Užimdama labai nedaug vietos, lyginant su tuo, kiek vietos pareikalautų realaus automobilio dėlionė iš tikrų dalių, Audi City sistema puikiai papildo prestižinėse didžiųjų pasaulio miestų vietose įrengtų atstovybių interjerą ir techninių priemonių arsenalą.

2014 metais Audi City pritaikyta ir įprasto dydžio atstovybėms. Pernai metų pabaigoje ši įranga jau veikė 16 bandomajame projekte sutikusių dalyvauti Audi įgaliotųjų atstovų buveinėse.

Šiais metais visame pasaulyje planuojama įdiegti dar 200 tokių skaitmenizuotų atstovybių.

Minėta virtualios realybės įranga gali būti tiek veikiančios Audi City sistemos dalimi, tiek jos pakaitalu iki pastarosios įdiegimo, tiek savarankiška sistema stacionarioms arba mobilioms prezentacijoms.

Gamintojo nuotr.

www.auto-bild.lt