Klasikinis pirmojo TT siluetas, šiuolaikiniai varikliai, madingos LED žibintai, revoliucinis prietaisų skydelis – štai naujasis Audi TT!
Išraiškinga šoninė linija (prie jos savo pirštus prikišo pats Peteris Schreyeris!) nuo 1998 m. užkariavo 500 tūkst. vairuotojų širdis, taigi Ingolštate nuspręsta, kad kardinalių pakeitimų nereikia. Jei jau keisti, tai smulkmenas: Audi ženkliukas nukeliavo ant variklio dangčio (panašu į R8 modelį), o naujieji LED žibintai primena sėkmingą Le Mans R18 e-tron modelį. Silpnesnės versijos (184 AG dyzelinė ir 230 AG benzininė) gavo dvigubą išmetamąją dujų sistemą a la pirmos kartos TT modelio. Atstumas tarp ašių, palyginti su ankstesne versija, padidėjo 37 mm, o svoris sumažėjo 50 kg (bazinė versija) ir tai tikrai jaučiama kelyje.
Važiuojant naujuoju TT susidaro įspūdis, kad automobilis subrendo – dabar jis ramiau reaguoja į apkrovos pokyčius, yra vikrus ir tvirtas. Trūkumai? Važiuojant modeliais, turinčiais tik priekinę pavarą, šiek tiek trūksta stabilumo, išvažiuojant iš posūkio automobilis lyg per daug nori slysti – mechaninio LSD trūkumas palieka savo pėdsaką. O štai TTS Quattro (4×4), kuriuo prasukome keletą ratų „Ascari Race Track“ trasoje, kelyje laikosi tarsi „įkaltas“. Jam turime priekaištų tik dėl stabdžių – po keliolikos šiurkštesnio važinėjimo minučių stabdžių pedalas „įkrito“ į grindis, nes stabdžių diskai perkaito.
Revoliucija jūsų laukia viduje. „Audi“ inžinieriai teigia, kad TT – tai automobilis, kurį kuriant viskas buvo derinama prie vairuotojo, todėl nėra per vidurį įrengto navigacijos ekrano – visas funkcijas perėmė tiesiai prieš vairuotoją įmontuotas spalvotas ekranas. Ir tikrai, važiuojant visa tai puikiai pasitvirtina ir viskas yra labai aišku. Sunkumų kyla tuomet, kai vairuotojas, ketina, pavyzdžiui, navigatoriuje nustatyti kelionės tikslą arba pakeisti radijo stotį – norėdamas geriau matyti ekraną, jis turi prisiglausti prie vairo…
Iš pradžių bus siūlomi Audi TT su 2.0 TDI/184 AG, 2.0 TFSI/230 ir 310 AG (TTS) varikliais. Jų kainos Lietuvoje dar nežinomos.
TECHNINIAI DUOMENYS
AUDI TTS 2.0 TFSI
Variklis – turbobenzininis, L6 l Darbinis tūris – 1984 cm3 l Maks. galia – 228 kW (310 AG) esant 5800 aps./min. l Maks. sukimo momentas – 380 Nm esant 1800 aps./min. l pavarų dėžė – 8 pakopų automatinė l Ilgis/plotis/aukštis – 4191/1832/1343 mm l Varantieji ratai – visi l Bagažinės talpa – 305– 712 l l Automobilio svoris – 1365 kg l 0–100 km/h – per 4,9 s l Maks. greitis – 250 km/h l Vid. degalų
Gerai apgalvota konstrukcija: iš karto matyti, kad TT ambicingas ir nori būti kažkuo daugiau nei vien stilingu bulvariniu automobiliu. Laukiame sportinės RS versijos.
Tai mums nepatiko
Variklio garso stiprinimas. Žinoma, sunku išgauti kilmingą garsą iš dviejų litrų tūrio R4 variklio, bet ties duslintuvu tikrai buvo galima labiau padirbėti!
Įvertinimas
5 žvaigždutės iš 5
ABL, 2014 m. Nr. 9