Ne gyvybės draudimo bendrovė BTA pirmąją žiemos dalį fiksavo 147 techninės pagalbos iškvietimo atvejus. Tai bene penktadalis tokių iškvietimų per visus 2014 metus. Daugiausiai pagalbos kreipėsi dėl išsikrovusio akumuliatoriaus bei nebetinkamo eksploatuoti automobilio po avarijos.
„Nors šią žiemą šaltų dienų buvo palyginti nedaug, vos spustelėjęs šaltukas jau spėjo sukelti nemažai nemalonumų vairuotojams. Kaip įprasta žiemos mėnesiais, dažniausiai gedo akumuliatoriai. Daug vairuotojų kvietė techninę pagalbą patekę į eismo įvykius, po kurių toliau patys eksploatuoti automobilio nebegalėjo. Manome, kad šį mėnesį iškvietimų dėl šios priežasties dar padaugės, nes oro sąlygos labai permainingos ir nepalankios vairuotojams“, – teigia BTA Skambučių centro vadovė Ana Šurpickaja.
Pasak Skambučių centro vadovės, nemažai klientų pernai gruodį kreipėsi ir dėl generatoriaus gedimų, įvairių variklio veikimo sutrikimų bei prakiurusių padangų. Kiek rečiau – dėl elektros laidų instaliacijos ir kuro filtrų gedimų. Pasitaikė pagalbos prašymų ir pasibaigus transporto priemonės kurui.
Techninės pagalbos kelyje atstovo UAB „Altas assistance“ operacijų vadovas Ignas Krasauskas paantrino, kad vos paspaudus pirmam šaltukui pažyra iškvietimai dėl elektros, kuro sistemų gedimų. Dyzelinių automobilių savininkai dažniausiai nukenčia, nes vairuotojai neretai tebenaudoja vasarinį dyzeliną. Todėl varikliai neužsiveda, kuras sutirštėja ir užkemša kuro sistemą, filtrus. Kita dažna problema – nusėdęs, išsikrovęs akumuliatorius. Su šia bėda tvarkytis vėlgi dažniau tenka dyzelinių nei benzininių variklių automobilių vairuotojams. Dėl slidžios kelio dangos teko nemažai automobilių traukti iš griovių.
Pasak I. Krasausko, dažniausiai įmonės darbuotojai gabendavo lengvąjį automobilį iki serviso ar saugojimo aikštelės, tokia paslauga sudarė daugiau kaip 60 proc. visų gruodžio mėn. iškvietimų. Kiek mažiau, 30 proc., sudarė pagalbos kelyje užklausos. Taip pat pasitaikė atvejų, kai reikėjo iškviesti taksi ar suteikti pakaitinį automobilį, kartą teko organizuoti ir apgyvendinimą.
Šurpickaja, BTA skambučių centro vadovė, pastebi, kad dažniau kreipiasi klientai vyrai: jų skambučiai sudaro apie 70 proc. visų kreipimųsi. Daugiausiai skambina sostinės gyventojai, kiek mažiau – iš Kauno ir Klaipėdos. Bendrovė sulaukė skambučių ir iš keliaujančių užsienyje.
Pasak A. Šurpickajos, dažniausiai nukentėjusieji kreipiasi ryte tarp 7-10 val. (bene trečdalis skambučių), nuo 10 iki 13 val. sulaukiama 25 proc. skambučių. Kitas populiarus pagalbos kelyje metas – nuo 15 iki 18 val. (17 proc.).
Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA klientų aptarnavimo tinklas – vienas plačiausių Lietuvoje. Šiuo metu veikia 107 bendrovės atstovybės, klientais kasdien rūpinasi daugiau nei 400 darbuotojų. Iš tūkstančio didžiausių Lietuvos bendrovių net 60 procentų naudojasi BTA paslaugomis.
Ne gyvybės draudimo bendrovė klientams kas valandą išmoka daugiau apie 10 tūkstančių eurų draudimo išmokų, kas 3 minutes užregistruoja po naują įvykį, per mėnesį pradeda 3100 naujų bylų. BTA filialas Lietuvoje klientų laukia naujai pastatytame A klasės energetinio efektyvumo biurų pastate „Grand Office“, kuris yra šalia Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio, Viršuliškių skg. 34.
www.auto-bild.lt