Klientų patogumui VĮ „Regitra“ ilgins darbo laiką

Nuo šių metų kovo 1 d. valstybės įmonė „Regitra“ žymiai pailgins Vilniaus filialo Nemenčinės klientų aptarnavimo padalinio darbo laiką. Klientai bus priimami antradieniais, trečiadieniais, ketvirtadieniais ir penktadieniais nuo 8.00 iki 16.30 val. (pietų pertrauka 12.00-12.30), šeštadieniais – nuo 8.00 iki 15.15 val. (pietų pertrauka 11.30-12.00). Iki kovo 1 d. dirbama tik antradieniais ir ketvirtadieniais.

Nemenčinės klientų aptarnavimo padalinyje teikiamos visos transporto priemonių registravimo ir valstybinio numerio ženklų išdavimo paslaugos. Čia taip pat galima apsidrausti privalomuoju transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės draudimu, užsisakyti reikalingus duomenis iš VĮ „Regitra“ tvarkomų Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių ir Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių vairuotojų registrų.

Greta įsikūręs uždarosios akcinės bendrovės „Tuvlita“, teikiančios techninių apžiūrų paslaugas, padalinys.

VĮ „Regitra“ klientų aptarnavimo padalinys Vilniaus rajono Nemenčinės seniūnijoje buvo atidarytas 2013 m. rugsėjo mėnesį, atsižvelgiant į šiaurinės ir rytinės Vilniaus miesto dalies, o taip pat Vilniaus rajono gyventojų poreikius. Jiems atvykti į šį padalinį žymiai patogiau nei į priešingoje Vilniaus pusėje, Lentvario gatvėje, esantį VĮ „Regitra“ Vilniaus filialą.

Registruojant transporto priemones pernai Nemenčinės klientų aptarnavimo padalinyje aptarnauta daugiau kaip 4 tūkst. klientų, visoje „Regitroje“ – daugiau kaip 829 tūkst.

VĮ „Regitra“ klientų aptarnavimo padaliniai įkurti ne tik visuose didžiuosiuose šalies miestuose, bet ir daugelyje rajonų centrų. Transporto priemonių registravimo paslaugomis taip pat galima pasinaudoti ir internetu.

Nuotraukose: VĮ „Regitra“ Vilniaus filialo Nemenčinės klientų aptarnavimo padalinys. VĮ „Regitra“ nuotr.  

www.auto-bild.lt