„Volkswagen Group“ – Vokietijos žiniasklaidos numylėtinė

DB2015PA00858_small

„Ateityje vis daugiau žmonių manys, jog labai svarbu, kad jų turima automobilio markė turėtų gerą įvaizdį ir visuomenėje“, – sako Stephanas Grühsemas.

„Volkswagen Group“ Vokietijos biržoje kotiruojama kaip geriausią įvaizdį žiniasklaidoje turinti bendrovė.

Taip nusprendė Institute Media Tenor International tarptautinio žiniasklaidos ir viešosios nuomonės tyrimų instituto specialistai, kasmet organizuojantys Dax 30 Reputation Award konkursą. Jame išaiškinamos ir apdovanojamos geriausią žiniasklaidos įvaizdį ir reputaciją verslo sluoksniuose bei visuomenėje pelniusios Dax 30 biržos indekse esančios bendrovės.

Prieš paskelbdami konkurso nugalėtojus, šio Šveicarijoje būstinę turinčio tarptautinio mokslinių tyrimų instituto specialistai nuodugniai ištyrė beveik 87000 įvairaus pobūdžio žiniasklaidos pranešimų, 2014 metais pasirodžiusių net penkiasdešimtyje tarptautinių spaudos, radijo ir televizijos informacinių šaltinių.

Buvo vertinama pagal 12 įvairių kriterijų – pradedant nuo aukščiausios koncerno vadovybės „matomumo” žiniasklaidoje ir baigiant viešinimo priemonių pasirinkimo kriterijais bei šiuo viešinimu sukuriamos pridėtinės vertės parametrais.

„Masinis žiniasklaidos perėjimas prie skaitmeninio formato formuoja ir naujus asmeninės nuomonės sudarymo būdus bei klientų sprendimų priėmimo metodus. Todėl netektų stebėtis, kad ateityje vis daugiau žmonių manys, jog labai svarbu, kad jų turima automobilio markė turėtų gerą įvaizdį ir visuomenėje. Tai reiškia, kad darosi vis labiau svarbūs ne tik paties gaminio kokybė, bet ir tokie veiksniai, kaip gamintojo socialinė atsakomybė ir net darbų sauga gamyboje. Štai, kodėl mes daug dirbame žiniasklaidos srityje pasitelkdami kvalifikuočiausius šios srities specialistus”, – komentuodamas aukštą specializuotą įvertinimą akcentavo Volkswagen koncerno viešųjų ryšių bei ryšių su žiniasklaida ir investuotojais vadovas Stephanas Grühsemas.

„Volkswagen Group“ nuotr.

www.auto-bild.lt