Ženevos autosalone Volkswagen pristatys naująjį Sharan

DB2015AU00118_small

Kovo pradžioje duris atversiančiame Ženevos autosalone Volkswagen pristatys atnaujintą Volkswagen Sharan. Naujajam Sharan būdingi nedideli išvaizdos pokyčiai ir keletas įdomių dizaino akcentų. Gerokai daugiau patobulinimų teko techninei daliai. Solidžiai išplėstų vairavimo pagalbininkų, saugos sistemų ir pramoginės elektronikos įrangos dėka atnaujintas Volkswagen Sharan taps vienu iš šiuo metu techniškai pažangiausių klasėje vienatūrių. Nors kardinalių variklių konstrukcijos pakeitimų nenumatyta, inžinieriai tikina, jog varikliai bus vidutiniškai 15% taupesni už pirmtakus. Tikimasi, kad atnaujintas Sharan į Vokietijos rinką įriedės balandžio mėnesį, o šiek tiek vėliau jo debiuto laukiama ir kitose Europos rinkose.

Važiavimo saugumą užtikrinančių sistemų ir vairavimo pagalbininkų sąraše išskirtinę vietą užima naujoviškos konstrukcijos pakartotinio susidūrimo išvengimo stabdys, avarijos atveju mažinantis pakartotino smūgio riziką.

DB2015AU00122_small

Važinėjimą intensyvaus eismo miesto gatvėmis palengvina erdvės priešais automobilį kontrolės sistema ir kartu su ja glaudžioje sąveikoje funkcionuojantis miesto avarinis stabdys, adaptyvinis tempomatas ir kartu su juo glaudžioje sąveikoje veikiantys persirikiavimo ir važiavimo eismo juostoje pagalbininkai.

Be to, papildomą saugumą užtikrina jau trečios kartos parkavimo pagalbininkas ir aklųjų zonų stebėjimo sistema, padedanti išvengti susidūrimų su „nematomais” staiga tapusiais kitais eismo dalyviais.

Benzininiai (TSI) ir dyzeliniai (TDI) varikliai techniškai kiek patobulinti, jie atitinka šiuo metu galiojančius Euro-6 taršos standartus. Inžinieriai tvirtina, jog varikliai bus vidutiniškai 15% taupesni už pirmtakus.

Benzininių variklių asortimente – du jėgos agregatai 110kW (150 AG) ir 162kW (220 AG), o dyzelinių variklių šeimynoje – trys nariai : 85kW (115 AG), 110kW (150 AG) ir 135 kW (184 AG).

DB2015AU00127_small

Visi varikliai, išskyrus 85kW (115 AG) gali būti komplektuojami 6 laipsnių DSG pavarų dėže su degalus taupančia saviriedos funkcija, atjungiančia variklį nuo transmisijos nukėlus pėdą nuo akceleratoriaus pedalo ir taip užtikrinančios riedėjimą iš inercijos.

Išskirtinį junglumą ir gausias šiuolaikines informacines pramogas užtikrina „App Connect“, MirrorLinkTM, Android Auto (Google) ir Car Play (Apple) sistemos, džiuginančios vairuotoją ir keleivius raiškiais ekranais, neprilygstama interneto ryšio sparta, kerinčiu garsu bei suderinamumu su daugybe skaitmeninių vaizdo ir garso formatų.

Gamintojo nuotr.

www.auto-bild.lt