Audi nemažina apsukų

Kontinuierliches Wachstum fuer die AUDI AG: Trotz der Modellwechsel beim A1* und Q3* in Europa und eines verkuerzten Verkaufsmonats in China hat das Unternehmen auch im Februar den Absatz aus dem Vorjahr uebertroffen. Rund 122.550 Kunden entschieden sich im vergangenen Monat fuer die Vier Ringe, plus 4,2 Prozent. Kraeftige Zuwaechse fuhren dabei die nun weltweit verfuegbare A3-Familie* (+47,4%) und die juengste Generation des A6* (+10,8%) ein.    Im Bild: der Audi A6 TFSI ultra*  Verbrauchsangaben Audi A1:Kraftstoffverbrauch kombiniert in l/100 km: 7,3 - 3,4;CO2-Emission kombiniert in g/km: 168 - 89  Verbrauchsangaben Audi A3:Kraftstoffverbrauch kombiniert in l/100 km: 8,3 - 1,5;CO2-Emission kombiniert in g/km: 194 - 35  Verbrauchsangaben Audi A6 TFSI ultra:Kraftstoffverbrauch kombiniert in l/100 km: 5,7;CO2-Emission kombiniert in g/km: 133  Verbrauchsangaben Audi A6:Kraftstoffverbrauch kombiniert in l/100 km: 9,6 - 4,2;CO2-Emission kombiniert in g/km: 224 - 109  Verbrauchsangaben Audi Q3:Kraftstoffverbrauch kombiniert in l/100 km: 8,4 - 4,4;CO2-Emission kombiniert in g/km: 198 - 114

Sėkmingai pradėjusi 2015 metus, Audi bendrovė nė nemano mažinti augimo tempų. Tą liudija ir vasario mėnesio veiklos ataskaita. Atrodo, net tradiciniai automobilių rinkos „stabdžiai”, tokie, kaip modelių kaita ar kai kuriose šalyse galiojantys įspūdingo dydžio „ilgieji savaitgaliai” ar net masinės atostogos – Audi pardavimams nė motais. Naujus Audi automobilius vasarį įsigijo 122550 viso pasaulio vairuotojų (+4,2%). Tad nuo 2015-ųjų pradžios į mūsų planetos gatves išriedėjo jau 260250 naujų Audi automobilių (+7,4%).

„Globalinis pardavimų augimas tęsiasi visuose regionuose, o mes vasarį vėl pardavėme daugiau visame pasaulyje,” – komentuodamas antrojo metų mėnesio rezultatus pabrėžė Audi bendrovės marketingo vadovas Luca de Meo, neužmiršęs pasidžiaugti net dviženkliu kai kurių modelių pasauliniu pardavimu. Štai, naujausios laidos Audi A3 jau galima įsigyti visose planuotose pasaulio rinkose, o šio modelio pasauliniai pardavimai šoktelėjo daugiau nei įspūdingai – net 47,4%.

Dar ne visose numatytose rinkose įsitvirtinęs atnaujintas Audi A6 vasarį ypač sėkmingai debiutavo JAV, o pasauliniai jo pardavimai išaugo 10.8%.

JAV parduota 11455 vnt. (+5,3%) Audi automobilių. Tai jau net penkiasdešimtasis nepertraukiamo pardavimų augimo mėnuo JAV rinkoje ir ilgiausias sėkmės etapas per visą bendrovės istoriją.

Europoje vasarį vykusi Audi A1 ir Q3 modelių kartų kaita netapo būdingu pardavimų stabdžiu, neretai neišvengiamu prekiaujant automobiliais. Iš viso Senajame žemyne vasario mėnesį parduota 60250 vnt. (+4,2%). Nuo metų pradžios čia parduota jau 116550 vnt. (+4,4%).

Vokietijoje antrą mėnesį iš eilės stebimas dviženklis augimas. Čia vasarį parduota 25502 vnt. (+16,9%).

Prancūzijoje parduota 4808 vnt. (-5,9%).  Italijoje – 4206 vnt. (+0,1%), Ispanijoje – 4320 vnt. (+4,1%). Nudžiugino Švedija (1322 vnt., +10,3%) ir Turkija (1353 vnt., +22,4%).

Tradiciškai ilgas Naujųjų metų šventimas Kinijoje netrukdė nuolatiniam pardavimų augimui. Vasarį čia parduota 33712 vnt. (+4,2%). Nuo metų pradžios Kinijoje parduota iš viso 84960 naujų Audi automobilių (+10,5%).

Gamintojo nuotr.

www.auto-bild.lt