Kompaktiškas miesto visureigis meta pirštinę rinkos senbuviams
Europos rinkai skirtas kompaktiškas miesto visureigis „Mazda CX-3“ debiutavo Ženevoje. Pirmosiomis parodos dienomis pradėjo aiškėti ir naujojo sparčiai populiarėjančio segmento atstovo kainų slenksčiai atskiroms šalims. Kaip jau įprasta, „Mazda“ nebus pigiausia, tačiau rinkos ekspertai neabejoja, kad CX-3 išvaizda, SKYACTIV technologijų paketas, salono erdvė ir komfortas yra tie privalumai, kuriais savo pirkėją įtikins naujausias „Mazda“ kūrinys. „Inchcape Motors“ salonuose Lietuvoje „Mazda CX-3“ turėtų pasirodyti birželio mėnesį, kompaktiškas miesto visureigis kainuos nuo 16 050 eurų (55,4 tūkst. litų).
Japonijos koncerno atstovai į Ženevą, greičiausiai, vyko pernelyg nesijaudindami dėl CX-3 likimo, nes po šio modelio debiuto Los Andžele praėjusių metų lapkritį, visureigis susilaukė tiek komplimentų, kad jo sėkme rinkoje niekas neabejoja.
Veržlus ir sportiškas KODO dizaino kūrinys iškart patraukia akį elegantišku kėbulu ir skoningais išvaizdos akcentais, paryškinančiais ryžtingą automobilio charakterį. Viduje pasitinka puikiai apgalvota vairuotojo darbo vieta, kokybiškos apdailos medžiagos ir MZD komunikacijos sistema. Jei kam šiame automobilyje ir pritrūktų palyginti jaunam segmentui būdingo žaismingumo ir šiokio tokio keistumo, šiuos trūkumus visiškai atperka kokybė ir aukštesnės klasės automobilio pojūčiai tiek keleivio krėsle, tiek už vairo.
Europos pirkėjams „Mazda CX-3“ bus siūloma su dviejų versijų 2 litrų darbinio tūrio benzininiu SKYACTIV-G varikliu, generuojančiu 120 arba 150 AG arba su 1,5 litro darbinio tūrio SKYACTIV-D dyzeliniu varikliu, generuojančiu 105 AG. Tiek benzininė, tiek dyzelinė versija turės versijas visais varomais ratais ir galės būti komplektuojama su mechanine arba automatine pavarų dėže.
Apie „Mazda Motor Corporation“
Japonijos automobilių koncernas „Mazda Motor Corporation“ savo veiklą pradėjo kaip kukli „Toyo Cork Kogyo Co. Ltd.“ bendrovė 1920 metais. Pirmąją transporto priemonę pagamino 1931 metais – tai buvo triratis prekių išvežiojimui skirtas motociklas. Pirmąjį automobilį „Mazda“ pagamino 1960-aisiais. 1967 metais pradėjo pirmojo automobilio su rotoriniu varikliu gamybą. Šiuo metu gamina lengvuosius ir komercinius automobilius bei jų komponentus trijose gamyklose Japonijoje, taip pat JAV, Kinijoje, Taivane, Tailande, Filipinuose, Zimbabvėje, Pietų Afrikos Respublikoje, Ekvadore ir Kolumbijoje. Koncerne dirba daugiau nei 38 tūkst. žmonių, jo pardavimai viršija 77 mlrd. litų.
Apie „Inchcape Motors“
„Inchcape Motors“ yra įgaliotasis „Mazda“ atstovas Lietuvoje.
Viena didžiausių pasaulyje automobilių prekybos bendrovių Lietuvoje veikia nuo 2007 metų, kai kartu su partnere bendrove „Vitvela“ Vilniuje įsteigė UAB „Inchcape Motors“. Šiandien „Inchcape Motors“ yra didžiausia automobilių prekybos bendrovė, atstovaujanti automobilių „Ford“, „Hyundai“, „Jaguar“, „Land Rover“, „Mazda“ ir „Mitsubishi“ automobilių gamintojus.
170 metų sėkmingai veikianti „Inchcape“ 26 pasaulio valstybėse verčiasi naujų ir naudotų automobilių prekyba, prekyba atsarginėmis dalimis, techniniu aptarnavimu, finansavimu ir draudimu. „Inchcape“ siekia tapti labiausiai į klientą orientuota automobilių prekybos kompanija. „Inchcape“ akcijomis prekiaujama Londono akcijų biržoje nuo 1958 metų. Įmonėje dirba maždaug 14 300 žmonių, jos centrinė buveinė įsikūrusi Londone.
Gamintojo nuotr.
www.auto-bild.lt