FIAT 500 – pažiūrėkime, ką jis sugeba

fi1

FIAT 500 šeimą papildo naujas, įdomus krosoveris su X ženkliuku. Pažiūrėkime, ką jis sugeba.

Be paprasto Fiat 500 modelio, jau pristatytas vienatūrio bruožų turintis 500L, o dabar debiutuoja ir SUV – 500X. Lietuvos prekybos salonuose automobilį pamatysime 2015 m. vasarį. Tada sužinosime ir kainas. Žiūrint į naująjį modelį, nėra abejonių, kad jo stilius paveldėtas iš klasikinės 1957 m. Fiat 500 serijos. Išsipūtę žibintai, chromuoti „ūsai“ priekyje ir žibintų rėmeliai suteikia madingam krosoveriui klasikinės elegancijos. Dėl geriau suderintų proporcijų 500X atrodo akivaizdžiai „kiečiau“ nei keistokų formų 500L modelis.

fi2

Tai vienas iš nedaugelio pristatymų, kai negirdėti, kad naujasis modelis orientuotas į jaunus, dinamiškus ir pasiturinčius klientus. Automobilis nebus pigus, vis dėlto „Fiat“ vadovybė
užtikrina, kad jis pateks pas skirtingos lyties, amžiaus, poreikių ir pomėgių klientus. Praleidę dieną prie naujojo 500X vairo, galime trumpai pasakyti, kad šis automobilis visapusiškas.

Priešingai nei 500L, kurio varantieji ratai tik priekiniai, 500X gali būti siūlomas ir su 4×4 pavara. Be to, galima rinktis mechaninę, dviejų sankabų arba klasikinę automatinę transmisiją. Iš karto po modelio debiuto, salonuose bus siūlomi automobiliai su trijų skirtingų versijų varikliais. Benzininis 1.4 Turbo MultiAir2/140 AG, suderintas su priekine pavara ir mechanine šešių pavarų greičių dėže bei du dyzeliniai: 1.6 MultiJet II/120 AG su priekine pavara ir taip pat mechanine pavarų dėže ir galingesnis 2.0 MultiJet II/140 AG su naujuoju devynių padėčių „automatu“ ZF ir 4×4 pavara.

fi3

fi4

fi5

Vėliau variklių gama bus papildyta dar trimis benzininiais: 1.6 „E-torQ“ (110 AG), 1.4 Turbo MultiArt2 (170 AG) ir galingu Tigershark MultiArt 2.4 4×4 (187 AG). Be to, bus galima rinktis vieną iš dviejų dizaino versijų: miesto, suderintos su skirtingų lygių „Pop“, „Popstar“ ir „Lounge“, arba visureigio – „Cross“ ir „Cross Plus“ įranga. Jos skiriasi buferių išvaizda ir vidaus detalėmis. Naujausias Fiat palieka gerą pirmąjį įspūdį. Pakaba gana kieta, bet sklandžiai įveikia kelio nelygumus ir užtikriną tvirtumą valdant automobilį. Net greitai važiuojant Italijos keliais, automobilis per daug nepasvyra į šonus, o vairo sistema su elektriniu stiprintuvu užtikrina gana precizišką valdymą.

Lengva nusistatyti patogią vietą prie vairo. Kaip krosoveriui, sėdynės įrengtos gal šiek tiek per žemai, bet mums tai labai patiko. 500X sėdima patogiai, vidus pagamintas iš
aukštos kokybės medžiagų ir gerai izoliuotas nuo triukšmo. Tik tenka susitaikyti su tuo, kad klasikinio stiliaus dizainas bagažinės tūrį apribojo iki 350 litrų. „Fiat“ jau yra siūlęs panašų
automobilį – Sedici, tačiau naujasis 500X nepalyginamai geresnis ir dabar jis gali deramai pakovoti su SUV klasės lyderiais.

fi6

ABL, 2015 m. Nr. 1