BTCC lenktyninės padangos taps intriguojančiu vairuotojų ir komandų strateginės kovos elementu
Ženeva, Šveicarija, 2015 m. kovo 3 d. Šiandien „Dunlop“ paskelbė, kad tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje pristatys naujausių specifikacijų lenktynines padangas, skirtas „MSA British Touring Car“ (BTCC) – vienam iš svarbiausių serijinės gamybos automobilių čempionatų pasaulyje. Naujosios padangos leidžia lenktynininkams rinktis gumos mišinius ir taip naudotis nauju strateginės kovos BTCC lenktynėse elementu.
Nuo 2003 metų BTCC lenktynėms padangas tiekiančios „Dunlop“ 2013 metais buvo paprašyta pateikti „pasirenkamąją“ padangą, kad lenktynėse atsirastų daugiau strateginio varžymosi galimybių, o minkštesnio gumos mišinio padanga taptų papildoma kovos priemone.
Šiuo metu BTCC dalyviai gali rinktis iš trijų sausam orui pritaikytų padangų – „Dunlop Sport Maxx Soft“, „Dunlop Sport Maxx Medium“ ir „Dunlop Sport Maxx Hard“, kuri buvo specialiai sukurta žiedinei Thruxton trasai, skirtai lenktyniauti ypač dideliu greičiu. Be to, galima rinktis „Dunlop Sport BluResponse“ šlapios dangos padangą, skirtą lenktyniauti lyjant. Nors visos 4 lenktyninės padangos sukurtos taip, kad išlaikytų reikiamas savybes per visą lenktynių distanciją, bet geriausios jų savybės išryškėja esant specifinei trasos temperatūrai ir sąlygoms.
„Mes didžiuojamės savo BTCC padangomis ir džiaugiamės galėdami parodyti jas Ženevoje. BTCC padangų konstrukcija pagrįsta svarbiausiomis žiniomis, kurių gavome kurdami sėkmingąją „Dunlop“ GT seriją. Trijų sausu oru naudojamų padangų gumos mišiniai ir technologija yra tie patys, kuriuos sėkmingai panaudojome kitose lenktyninėse padangose, tokiose kaip Europos „Le Mans“ LMP2 padangos“, – teigė „Goodyear Dunlop Motorsport“ EMEA viešųjų ryšių ir komunikacijos padalinio direktorius James Bailey.
Ženevoje demonstruojamose padangose yra naujų patobulinimų, įskaitant konstrukciją, užtikrinančią patvarumą, kuriuo garsėja „Dunlop“, ir geresnį atsaką, kuris būtinas smarkiai stabdant bei darant staigius posūkius, kai vairuotojui tenka greitai keisti kryptį. Be to, dideliu greičiu įvažiuojant į trasos posūkį, šios padangos teikia ryškų tikslumo pojūtį.
„MSA British Touring Car“ (BTCC) čempionate dalyvauja tokių gamintojų kaip BMW, „Honda“, „Mercedes-AMG“, „Ford“, VW, „Audi“, MG ir „Toyota“ komandos. 2015 metais BTCC dalyvių gretas papildys „Infiniti“ komanda, pasirinkusi šias lenktynes siekdama didinti savo aukščiausios klasės automobilių populiarumą Europoje.
„Vienas iš BTCC keliamų iššūkių – sukurti tokią padangą, kuri tiktų įvairiausiems automobiliams. Tai, kad 2014 metų čempionate keturi geriausi lenktynininkai vairavo keturių skirtingų modelių automobilius, rodo mūsų pasiryžimą šiose atkakliose varžybose išlaikyti lygybę ir nuoseklumą“, – pridūrė Bailey.
Galimybė rinktis padangas yra viena iš daugelio naujovių, kurias „Dunlop“ pasiūlė BTCC dalyviams. 2009 metais „Dunlop“ lenktyninėse padangose įdiegė radijo dažnio identifikavimo žymas (RFID), kad būtų galima kontroliuoti lenktynėse naudojamų padangų skaičių. Šią technologiją „Goodyear Dunlop“ taip pat naudoja transporto parkams skirtose padangose, ypač sunkvežimių padangų valdymo programoje.
Daugiau informacijos apie „Goodyear“ ir „Dunlop“ tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje rasite www.goodyear-press.com arba sekite mus „Twitter“ @goodyearpress.