LASF ir „Autoplius Fast Lap“ vienija bendras tikslas – saugios ir kokybiškos lenktynės

04 Autoplius Fast Lap varžybos

Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF) ir „Autoplius Fast Lap“ varžybų organizatoriai yra vieningos nuomonės – sportininkams reikalingos saugios ir kokybiškos varžybos. Federacijos generalinis sekretorius Tomas Digaitis teigia, kad draudimus atėjo metas keisti į pagalbą organizatoriams.

Rezultatyvus susisitikimas

LASF pakvietė „Autoplius Fast Lap“ organizatorius susitikimui, kurio metu buvo aptartas sportininkų bendruomenei ypač aktualus šių varžybų ir federacijos bendradarbiavimo klausimas.

Susitikime dalyvavo LASF prezidentas Romas Austinskas, LASF saugaus varžybų organizavimo (SVO) komiteto pirmininkas Remigijus Antanavičius, LASF generalinis sekretorius Tomas Digaitis ir „Autoplius Fast Lap“ varžybų organizatoriai – Kristijonas Vaičys ir Giedrius Čenkus.

01 LASF prezidentas Romas Austinskas

„Svarbiausia – žiūrovų ir dalyvių saugumas“, – teigia LASF prezidentas R. Austinskas.

„Šie organizatoriai rengia daug dalyvių ir dar daugiau žiūrovų sulaukiančią lenktynių seriją. Ir ne tik Lietuvoje – jos vyksta ir Estijoje, Latvijoje, Lenkijoje. Kodėl Lietuvoje jos vyksta be LASF žinios? Dėl to, kad jos neatitinka LASF suvažiavimo priimtų reglamentuojančių dokumentų. Mes priėmėme sprendimą suteikti konsultacijas organizatoriams šių varžybų klausimais – techniniai reikalavimai, licencijos, teisėjai, trasa, o svarbiausia – žiūrovų ir dalyvių saugumas, kurios padėtų organizuojant varžybas ateityje“, – teigia LASF prezidentas R. Austinskas.

Susitikimo metu tapo aišku, kad keletą metų be jokios LASF pagalbos varžybas rengiantys organizatoriai patys rado teisingus sprendimus daugeliui klausimų ir sukūrė renginį, kuris kelia mažai abejonių dėl kokybės ir saugumo. Kaip pasakojo LASF saugaus varžybų organizavimo komiteto pirmininkas R. Antanavičius, tėra keli probleminiai klausimai, kuriuos išsprendus, jokių kliūčių bendradarbiavimui nelieka.

„Įsigilinome į visus mus dominusius klausimus, diskutavome su organizatoriais ir dauguma atsakymų mums abejonių nekelia. Tiesa, keletas klausimų išlieka, ties jais reikės padirbėti. Visų pirma, automobilių be saugos lankų dalyvavimas greičiausio rato lenktynėse. Taip pat ir trasos būklė. Tačiau tai – jau ne šių organizatorių, o trasos šeimininkų problema“, – pasakoja LASF saugaus varžybų organizavimo komiteto pirmininkas R. Antanavičius.

SVO komiteto pirmininkas priduria, kad šios vieno organizatoriaus ir federacijos nesusikalbėjimo problemos nėra unikalios, tai atspindi visos Lietuvos automobilių sporto problemas, kurios žingsnis po žingsnio yra sprendžiamos.

Kviečiami į lenktynes

„Autoplius Fast Lap“ varžybų organizatoriai pakvietėLASF atstovus į šį savaitgalį vyksiančias lenktynes, kad kito susitikimo metu būtų galima diskutuoti ne tik teorines problemas, bet ir įvertinti praktinius šių lenktynių organizatorių sprendimus.

„Mes nuolatos tobuliname savo varžybų elementus – saugumo ir techninius reikalavimus. Tai liečia ir be saugos lankų besivaržančius dalyvius, kuriems sulėtinti trasoje naudojame specialias stabdymo zonas. Manome, kad organizuojame saugias varžybas dalyviams ir žiūrovams. Todėl į artimiausią renginį pakvietėme LASF atstovus, kad jie patys pamatytų kaip vyksta lenktynės, lauksime jų pastabų. Tuomet vėl diskutuosime ir ieškosime sprendimų“, – teigia vienas „Autoplius Fast Lap“ organizatorių K. Vaičys.

LASF atstovai kvietimu būtinai pasinaudos, dalyvaus savaitgalio varžybose, stebės jų vykdymą, o pastabas aptars kitos savaitės susitikime. Po jo bus toliau kalbama su varžybų organizatoriais.

„Į šias varžybas LASF stebėtojais deleguos susijusių komitetų vadovus, lauksime jų išvadų dėl renginio atitikimo mūsų dokumentams. Tada tiksliai žinosime, ar yra probleminių vietų, apie jas diskutuosime. Toks abiejų šalių tikslas“, – pasakoja LASF generalinis sekretorius T. Digaitis.

Ateityje – su LASF suderintos varžybos

Pasak generalinio sekretoriaus, tiek Lietuvos automobilių sporto federacijos, tiek „Autoplius Fast Lap“ varžybų organizatorių tikslas vienas – rengti saugias ir kokybiškas, pagal visus reglamentuojančius dokumentus vykdomas lenktynes.

 

„Tai yra pasiekiama, kai žmonės kalbasi, diskutuoja ir ieško atsakymų. Susitikimo metu visi dirbome ieškodami išeičių, o ne kliūčių. Sutarėme, kad federacija padės organizatoriams. Ne draus, ne reguliuos, o padės išspręsti aktualius klausimus. Tikslas – jau šiais metais išspręsti visus klausimus ir surengti pirmas su Lietuvos automobilių sporto federacija suderintas „Autoplius Fast Lap“ lenktynes“, – sako T. Digaitis.

Apie LASF

LASF (Lietuvos automobilių sporto federacija), įkurta 1990 metais Kaune, vienija automobilių sportą propaguojančius ar remiančius asmenis. Šiuo metu veikia 11 komitetų, kuriuose sprendžiami atskirų automobilių sporto šakų klausimai. LASF tikslas yra ne tik populiarinti saugų automobilių sportą, bet ir puoselėti bei kelti bendrą vairavimo kultūrą Lietuvoje: nuo mažiausių iki vyriausių vairuotojų.

LASF nuotr.

www.auto-bild.lt