Karališka naujojo Audi Q7 premjera Lietuvoje

5Q1B4147 (2)Nacionaliniame muziejuje, Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmuose, vyko grandiozinis renginys – naujojo Audi Q7 modelio pristatymas. Renginyje apsilankę 400 žmonių tapo naujojo Audi modelio technologinio pranašumo demonstracijos liudininkais.

Šventiniame vakare Latvijos AUDI atstovybės vadovė Ilze Grase Kibilde akcentavo pristatomo automobilio privalumus: „Naujasis Audi Q7 įkūnija įmonės gaminamų automobilių technologinį pranašumą (Vorsprung durch Technik): jis sunaudoja 28 % mažiau degalų, nei pirmtakas, ir turi geriausią efektyvumo rodiklį tarp savo konkurentų. Automobilio svoris – irgi klasės etalonas. Audi Q7 aprūpintas naujausiomis pagalbinėmis sistemomis, informacinės ir pramogų sistemos moduliu bei komunikacijos įranga“.

Lengviausias kėbulas klasėje

Audi Q7 su 3.0 TDI dyzeliniu varikliu sveria tik 1995 kg – net 325 kg mažiau už pirmtaką. Kėbulo, rėmo ir važiuoklės gamyboje gausiai naudojami lengvi lydiniai. Kiekvienas šių stambių automobilio sudedamųjų dalių elementas pagamintas iš kruopščiai pritaikyto pagal standumą ir maksimaliai įmanomai lengvo lydinio. Jau vien šis automobilio svorio sumažinimas – veiksminga priemonė taupant degalus ir mažinant CO2 taršą.

Dinamiški varikliai

Variklių asortimente – du efektyvūs trijų litrų darbo tūrio agregatai. 245 kW (333 AG) benzininis 3.0 TFSI leidžia 100 km/val. greitį pasiekti per 6,1 sek. ir išvysto maksimalų 250 km/val. greitį. Šio variklio degalų sąnaudos – 7,7 l benzino 100 km kelio, o CO2 tarša siekia 149 g/km.

Q7 su 200 kW (272 AG) pajėgumo dyzeliniu 3.0 TDI varikliu 100 km/val. greitį išvysto jau po 6,3 sek. ir gali važiuoti maksimaliu 234 km/val. greičiu. Šio variklio degalų sąnaudos – 5,7 l dyzelino 100 km kelio, o CO2 tarša – 179 g/ km.

Naujoviški rodmenys ir valdikliai

Nors šis prietaisų skydas leidžia visiškai atsisakyti įprastos borto kompiuterio veikimu pagrįstos automobilio informacinės sistemos, jutiklinė MMI sistema išlieka. Sėdinčius ant galinės automobilio sėdynės keleivius linksmina specialus Audi planšetinis kompiuteris, leidžiantis valdyti daugumą garso ir multiterpės pramogų funkcijų, o su Google Android Auto ir Apple CarPlay suderinama naujoviška mobiliųjų telefonų jungtis užtikrina neprilygstamą junglumą, o kartu ir sparčias bei tikslias interneto paslaugas ir pramogas.

Daugybė vairavimo pagalbininkų

Šiuo metu naujasis Audi Q7 – daugiausiai pasaulyje vairavimo pagalbininkų turintis automobilis. Vairuoti padeda adaptyvinis tempomatas, degalus taupo energinio efektyvumo pagalbininkas, buksyravimo pagalbininkas padeda vilkti priekabą, atitinkami pagalbininkai padeda manevruoti, važinėti mieste, įveikti kamščius.

Audi Q7 – įkraunamas hibridinis automobilis su keturiais varomaisiais ratais

Audi Q7 e-tron quattro (Lietuvos ir Latvijos prekybos centrus pasieks 2016 metų pavasarį) – pirmasis įkraunamas Audi hibridinis automobilis (plug-in hybrid) su dyzeliniu varikliu, taip pat ir pirmasis premium klasės hibridinių automobilių segmente, aprūpintas įkrovimo sistema, dyzeliniu varikliu ir keturiais varomaisiais ratais. Sisteminis modelio galingumas – 275 kW (373 AG), o sukimo momentas – 700 Nm. Naujame Europos važiavimo cikle (NEDC) automobilis sunaudoja vos 1,7 litro degalų 100 kilometrų ir išskiria tik 46 g CO2 vienam kilometrui. Su pilnai įkrauta ličio jonų baterija NEDC cikle automobilis elektriniu režimu gali įveikti 56 kilometrus.

Audi Q7 – vienas žinomiausių įmonės su keturių žiedų emblema modelių. Hibridinių automobilių sėkmės istorija prasidėjo 2006 metais, kai buvo pagaminti pirmieji Q7. Nuo tada parduota daugiau nei du milijonai Q serijos automobilių, tarp jų – daugiau nei pusė milijono Q7.

Bazinė Q7 3.0 TDI (200 kW) versijos kaina – 62 500 EUR, o 3.0 TFSI versijos – nuo 64 500 EUR (įskaičiuojant ir 21 % PVM).

Gamintojo nuotr.

www.auto-bild.lt