Volkswagen gamintojai neslepia džiaugsmo birželio mėnesio ir pirmojo 2015 m pusmečio prekybos rezultatais. Per šį laikotarpį visos Volkswagen Group koncerno markės viso pasaulio rinkose perkopė 5 mln. vienetų ribą, nedaug atsilikdamos nuo rekordinių pernai metų pirmojo pusmečio rezultatų.
Pasaulyje iš viso parduota 5,04 mln. vnt. (pernai – 5,07 mln. vnt., – 0,5%) visais Volkswagen koncerno markių ženklais pažymėtų automobilių.
Birželį parduota 840400 vnt. (877900 vnt., – 4,3%). Vangiausiai prekiauta Rusijos ir Pietų Amerikos rinkose. Fiksuotas pardavimų mažėjimas ir daugiamečio lyderio – Kinijos rinkoje. Tuo tarpu solidžiais pardavimų rezultatais džiugina vis daugiau Vakarų Europos šalių.
Visoje Europoje per pirmąjį šių metų pusmetį parduota 2,11 mln. vnt. (2,04 vnt., +3,7%). Vakarų Europoje (išskyrus Vokietiją) parduota 1,14 mln. vnt. (1,07 mln. vnt., +6,9%). Vokietijoje parduota 668300 vnt., automobilių (626100 vnt., +6,7%).
Vidurio ir Rytų Europos rinkose nupirkta 304000 vnt. (343900 vnt., -11,6%), tame skaičiuje Rusijoje – 84300 vnt. (142600 vnt., – 40,9%).
Šiaurės Amerikoje realizuota 451200 vnt. Volkswagen automobilių (425900 vnt., +6%), tame skaičiuje JAV – 295000 vnt., (288000 vnt., +2,4%).
Pietų Amerikoje parduota 297300 vnt. (383700 vnt., -22,56%), tame skaičiuje Brazilijoje – 211800 vnt., (301000 vnt., -29,6%).
Azijos ir Ramiojo vandenyno regione parduota 1,94 mln. vnt. Volkswagen automobilių (2 mln. vnt.; -3%), tame skaičiuje Kinijoje – 1,74 mln. vnt. (1,81 mln. vnt. -3,9%).
www.auto-bild.lt