Naujoji Fabia Combi erdvi kaip niekada iki šiol, tačiau ar būtų pernelyg drąsu ją lyginti su Volkswagen Golf?
Klasikinis mažas automobilis? Fabia niekada nebuvo tipine B segmento atstove, tad ir trečios kartos modelis – ne išimtis. Ir ypač iš negausaus konkurentų būrio išsiskiria Combi versija, kuri juos gerokai pranoksta vidaus erdve. Šios transporto priemonės techniniai mazgai, žinoma, tiekiami iš
„Volkswagen“ koncerno sandėlių – ašys, varikliai, pavarų dėžės ir elektronika naudojami, pavyzdžiui, ir Golf modelyje.
Išoriniais matmenimis Fabia Combi taip pat pradeda taikytis į aukštesnės klasės automobilius: naujojo modelio ilgis – 4,26 m, plotis – 1,73 m ir aukštis – 1,47 m. Aišku, ir bagažinės talpa atitinkama: sėdynėms esant įprastoje padėtyje, jos tūris siekia net 530 l, o galinę sėdynę nulenkus – 1395 l (ankstesnės kartos modelyje buvo atitinkamai 505 ir 1485 l). Šiaip ar taip – skaičiai įspūdingi. Apie kokį praktinį bagažinės dydį kalbame, rodo mūsų palyginimas su Golf III Variant (žiūrėti iliustracijas 9 p.).
Dar viena gera žinia: Fabia Combi ne tik atrodo kaip didesnis automobilis, bet taip pat ir solidžiau važiuoja nei įprasta mažos klasės atstovams.
Pamirškite apie standžią ankstesnės versijos pakabą. Dabar čekų automobilis komfortiškiau sugeria kelio nelygumus, yra stebėtinai vikrus ir puikiai valdomas – nė akimirkos nejautėme, kad šis universalas daro kažką, ko nebūtume norėję.
Energingas 1.2 TSI/90 AG variklis puikiai dera su naujuoju Fabia įvaizdžiu. Jis nepaprastai jautriai reaguoja į komandas akceleratoriaus pamina, maloniai ir ne per garsiai skamba ir užtikrina puikų 1200 kg sveriančio Fabia universalo valdymą. Fabia Combi nesiūloma su rezervuotas tik hečbekui). Tad Combi versijos silpniausio 1.0 variklio galingumas siekia 75 AG, o automobilis su šiuo galios agregatu kainuoja nuo 11 285 eurų, t.y. 450 eurų daugiau nei analogiškai sukomplektuotas hečbekas. „Ambition“ versijos Fabia universalas su nauju 1.4 TDI/90 AG motoru įvertintas 15 835 eurais. O štai tokios pat komplektacijos Fabia Combi su galingesniu dyzeliu (1.4 TDI/105 AG) kainuoja 16 235 eurus – t.y. vos 400 eurų brangiau.
Standartinės Škoda įrangos sąraše yra elektroninis diferencialo užraktas XDS+, šešios saugos oro pagalvės, vairo stiprintuvas, centrinis užraktas, elektra valdomi priekiniai langai ir išoriniai veidrodėliai, reguliuojamas vairuotojo sėdynės aukštis, radijas „Blues“ su SD kortelių skaitytuvu ir USB jungtimi. Į bazinę versiją galima užsisakyti 954 eurų vertės mechaninį kondicionierių. Turtingesnėms „Ambition“ ir „Style“ versijoms galima užsakyti
multimedijos sistemą „Bolero“ su telefono valdymo funkcija, „Škoda Surround“ garso sistemą su šešiais garsiakalbiais ir „Mirror Link“ sąsaja, kuri leidžia valdyti kai kurias išmaniojo telefono funkcijas per stacionarų liečiamąjį ekraną.
IŠVADA
Fabia Combi – tai dar vienas įrodymas, kad čekų markėje slypi milžiniškas potencialas. Automobilis pasirodė esąs nepaprastai erdvus, o
jo kaina – patraukli. Apie tai, kad Škoda Fabia vis dar priklauso B segmentui, mums primena tik vietos trūkumas gale sėdintiems keleiviams.
ABL, 2015 m. Nr. 3